Side 15 af 16

: 01 okt 2003, 14:39
af lqs
alt under 5sek til 100kmt. er hurtigt for mig hvis det er gadebiler vi taler om. ronalds kadett kørte 3,7 i vandel (på ny gtech) ang rs 200der kørte 7sek på 402meter tror jeg ikke på det !!!! :wink:

: 01 okt 2003, 15:24
af møffe
jeg kunne gentage det jeg skrev før men vil ikke det er noget jeg har fra bilsport om det kan ladesig gøre kommer vel an på en prøve ved bare at en RS200 ikke er sløv.4X4,1100kg og mere end 700hk det må sku gøre ondt når man slipper koblingen :shock: :D :lol:

Re: Hvilken biltype er bedst egnet til tuning???

: 01 okt 2003, 18:03
af Gæst
Køb en honda!!! et virker! med 200,000 ligende skulle du måske kigge lidt på CRXern fra 92-95!!! så knepper du alt der hedder Golf Og BMW!!

: 01 okt 2003, 23:25
af Yugo Turbo
der var en artikel om selvsamme RS200 i Vmax for nogle måneder siden og der står hans tider så vidt jeg husker, husker dog ikke hva de var.

: 02 okt 2003, 00:32
af Carsten 205 GTI 1,9 T
En Drag-bike kan ikke engang køre 1/4 mile på under 10 sek. Der snakker vi dog en del hk, på en mc. Så hvis en bil skal gøre det hurtigere, tror jeg vi snakker F1 biler :D

Ret mig endeligt, hvis jeg tager fejl!

: 02 okt 2003, 00:46
af lancerlot
En RS200 m. 700 hk Kører 0-100 på under 3 sek.
Den Gule Lancer EVO fra Vmax Mener det var 600-700hk 0-100 under 3 sek. og den skulle først justeres op i ladetryk efter artiklen.

Så hvis ikke det er hurtige gade biler så er jeg ret lost.

Jeg vil mene at begge ovenstående biler ville kunne køre 1/4 mile på omkring de 10 sek. Det er jo ikke amrikaner biler på flere tons, men biler med forholdsvis lav vægt og 4x4 (scorer piger :lol: )
eks.
Australien hurtigste Evo kører omkring 9 sek på 1/4 milen :wink:

: 02 okt 2003, 06:42
af møffe
vmax er kun ude på at gøre ting vildere end de er den før omtalte mitsu evo er også med i en bilsport den var blevet målt efter ca et 1/2 år den havde et sted mellem 5-600hk ikke 700+hk som der var skrevet i vmax.men jeg tager hatten af for fyren den bliver brugt hver dag til og fra arbejde 8)

hvilken bil er bedst til tuning

: 02 okt 2003, 07:18
af lqs
den gule mitsu fra sverige kører ikke hver dag !! det kan jeg godt love dig ,det er den alt for extremm til !! efter ejeren har fundet ud at det ikke er så let at blive hurtigst i sverige kommer han heller ikke til en dag på stripen!! det ændre dog ikke ved at det er en alt for seriøs bil til v-pop-max

: 29 okt 2003, 02:07
af Gæst
Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:En Drag-bike kan ikke engang køre 1/4 mile på under 10 sek. Der snakker vi dog en del hk, på en mc. Så hvis en bil skal gøre det hurtigere, tror jeg vi snakker F1 biler :D

Ret mig endeligt, hvis jeg tager fejl!


Ifølge denne hjemmeside
http://www.dragbiker.com

kan en dragbike godt køre under 10 sek på 1/4 milen

citere:

R.C.S. SIX

Motor 1000 HK

Cylindre 6

Gear 1

Max. speed ca. 380 km/t

0-100 km/t 1 sek.

0-201 m 4,6 sek (forbedres løbende)

0-402 m 6,8 sek (forbedres løbende)

0-402 m

udgangshastighed ca. 320-340 km/t

Kompressor 2 stk.

Længde 4,8 m

med Wheelbar, en bøjle bagerst der modvirker,

at motorcyklen stejler ved start.

Motor 1400 ccm

Vægt 320 kg

Brændstof

Nitromethan (flydende sprængstof )

Forbrug ca. 13 ltr pr. 400 meter



jeg så ham på vandel da han lige havde købt den, og fået den hjem fra sverige. han kørte ikke på 100% nitro så biken havde kun ca. 700 hk
men den tog omdrejninger så du tror det er løgen.

da de startede den op, det gør de vidst på sprit, lyder den noglelunde "normalt" og efter mekanikern har målt på udstødninger e.t.c flytter Teamet sig tilbage og mekanikkern stiller sig forand cyklen, bukker sig ned og vender hovedet bort, herefter drejer han på en ventil der sidder ved styret, han ligner næsten en der er ved at tænde lunten på en krysantimumbombe med en blæselampe (han ser skidebange ud)

med det samme han har drejet ventilen kan man høre at lyden har ændret sig markant, og når han vrider gashåndtaget stikker alle folk inden for en 20m radius hurtigt fingerne i ørene (hold kæft de topfuelere larmer, og især de hurtig snurrende bikes med deres højfrekvente skingrende )

: 29 okt 2003, 02:08
af Gæst
Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:En Drag-bike kan ikke engang køre 1/4 mile på under 10 sek. Der snakker vi dog en del hk, på en mc. Så hvis en bil skal gøre det hurtigere, tror jeg vi snakker F1 biler :D

Ret mig endeligt, hvis jeg tager fejl!


Ifølge denne hjemmeside
http://www.dragbiker.com

kan en dragbike godt køre under 10 sek på 1/4 milen

citere:

R.C.S. SIX

Motor 1000 HK

Cylindre 6

Gear 1

Max. speed ca. 380 km/t

0-100 km/t 1 sek.

0-201 m 4,6 sek (forbedres løbende)

0-402 m 6,8 sek (forbedres løbende)

0-402 m

udgangshastighed ca. 320-340 km/t

Kompressor 2 stk.

Længde 4,8 m

med Wheelbar, en bøjle bagerst der modvirker,

at motorcyklen stejler ved start.

Motor 1400 ccm

Vægt 320 kg

Brændstof

Nitromethan (flydende sprængstof )

Forbrug ca. 13 ltr pr. 400 meter



jeg så ham på vandel da han lige havde købt den, og fået den hjem fra sverige. han kørte ikke på 100% nitro så biken havde kun ca. 700 hk
men den tog omdrejninger så du tror det er løgen.

da de startede den op, det gør de vidst på sprit, lyder den noglelunde "normalt" og efter mekanikern har målt på udstødninger e.t.c flytter Teamet sig tilbage og mekanikkern stiller sig forand cyklen, bukker sig ned og vender hovedet bort, herefter drejer han på en ventil der sidder ved styret, han ligner næsten en der er ved at tænde lunten på en krysantimumbombe med en blæselampe (han ser skidebange ud)

med det samme han har drejet ventilen kan man høre at lyden har ændret sig markant, og når han vrider gashåndtaget stikker alle folk inden for en 20m radius hurtigt fingerne i ørene (hold kæft de topfuelere larmer, og især de hurtig snurrende bikes med deres højfrekvente skingrende )