Side 11 af 11

: 12 jun 2004, 16:35
af Gæst
500 CUI

: 12 jun 2004, 17:29
af hYe
Honda cb600 Hornet 95hk. 0-100 2,8sek.
105hk med anden udstødning og omdysning.... Men først skal jeg lige ha nogle dadler..

: 14 jun 2004, 22:27
af skovbamsen
220hk og 20" fælge

: 15 jun 2004, 14:03
af mantaen
Opel manta 2.2E

hævet kompression nyrenoveret motor 292 graders knast

ca. 145 - 150 hk

skal nok have sænket den kompression igen så den kan få mølle på når jeg engang får fat i en dieselhakker at køre til daglig

: 16 jun 2004, 00:19
af Kongen
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Du har ret yugo.Vi vil have nogle specs. på den cossie.KOM MED DEM. :D
Syntes bare ikke det lød helt vild.439 hk ved 1,4.Hans er jo 2,0 og så 2,4 bar.Men vil også gerne høre lidt.Tror bare ikke vi høre mere til ham.Hans standard svar er ses til DHB 2004. :lol:


hvis det er ham jeg tror det er , så køre han med over 2 bar

: 16 jun 2004, 02:44
af Yugo Turbo
jamen det er jo ganske fint, men han var da ikke til dhb... og over to bar på den motor er jeg ikke helt sikker på om jeg tror på, ved godt man kan, men den skal VIRKELIG være ombygget hvis den skal ku klare det.

: 16 jun 2004, 10:34
af nissan200sx.dk
Forbi man har et mega højt ladetryk er det ikke ensbetydende med man så også har mange HK! Kommer meget an på hvordan det hele er sat sammen og størrelserne på de forskkellige ting man bruger.

: 17 jun 2004, 11:12
af Kongen
nissan200sx.dk skrev:Forbi man har et mega højt ladetryk er det ikke ensbetydende med man så også har mange HK! Kommer meget an på hvordan det hele er sat sammen og størrelserne på de forskkellige ting man bruger.

nej det er rigtigt nok men du skal se størelsen på den turbo han har siddene, men jeg er ikke sikker på om det er ham vi snakker om som der har skrevet her inde :?:

: 18 jun 2004, 00:19
af martin306xsi
Peugeot 306 2,0 8v med ca. 135hk (gæt)