Side 2 af 2
: 23 jul 2004, 12:44
af skou
var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....
så den turbo du har passer på en 1.45 L benzin motor....
hvis jeg har læst rigtig på powerpage under "turbo"
: 24 jul 2004, 10:21
af Gæst
skou skrev:var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....
så den turbo du har passer på en 1.45 L benzin motor....
hvis jeg har læst rigtig på powerpage under "turbo"
er det på tryksiden eller udstødningssiden den er for "lille"
: 24 jul 2004, 11:15
af Gæst
Anonymous skrev:skou skrev:var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....
så den turbo du har passer på en 1.45 L benzin motor....
hvis jeg har læst rigtig på powerpage under "turbo"
er det på tryksiden eller udstødningssiden den er for "lille"
har en 2,0 l med gt 22 på yder 244 hh ver 5700 med 0,85 bar
så jeg vil tro med 0,4-0,5 er den iorden
: 24 jul 2004, 11:26
af Gæst
Anonymous skrev:Anonymous skrev:skou skrev:var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....
så den turbo du har passer på en 1.45 L benzin motor....
hvis jeg har læst rigtig på powerpage under "turbo"
er det på tryksiden eller udstødningssiden den er for "lille"
har en 2,0 l med gt 22 på yder 244 hh ver 5700 med 0,85 bar
så jeg vil tro med 0,4-0,5 er den iorden
hvad bruger du som tilskudsustem?
: 24 jul 2004, 11:57
af Gæst
Anonymous skrev:Anonymous skrev:Anonymous skrev:skou skrev:var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....
så den turbo du har passer på en 1.45 L benzin motor....
hvis jeg har læst rigtig på powerpage under "turbo"
er det på tryksiden eller udstødningssiden den er for "lille"
har en 2,0 l med gt 22 på yder 244 hh ver 5700 med 0,85 bar
så jeg vil tro med 0,4-0,5 er den iorden
hvad bruger du som tilskudsustem?
prs motorstyring = med benzin +tænding
: 25 jul 2004, 13:48
af mazda
nu er møllen på men ikke forbundet til indsuningen.
hvordan finder jeg ud af om modtrykket er for højt.
: 26 jul 2004, 08:09
af Gæst
mazda skrev:nu er møllen på men ikke forbundet til indsuningen.
hvordan finder jeg ud af om modtrykket er for højt.
hvor højt må modtrykket blive i bar??