Side 2 af 2

: 17 jul 2004, 01:22
af martin306xsi
DorkVonWaterfall skrev:har lige købt RF 2" bøjninger i 90 grader og 45 grader til en 50 stykket ;-)


Ja, lad os lige hører mere om det :D Kunne godt bruge noget RF billigt :!:

: 17 jul 2004, 18:49
af DorkVonWaterfall
købt ved sanistål (kender en der arbejder der så det...) det er RF sømløse mejerirør

!!!

: 24 jul 2004, 01:39
af Ronnie
Hvilken type mejeri rør er det???er det 316 eller hvad???
dem jeg har købt er også syrefast!!!

Den pris du har købt til er sku en smule svær at forhandle sig til!!!

Så skal du fandme købe for mange penge om året!!! :shock:

Men købte dem også til en god pris!!! kan bare ikke huske hvad den var!!!

ALL Light som det hedder!!! noget der påvirker hukommelsen!!! :wink:

Ronnie

: 24 jul 2004, 17:58
af DorkVonWaterfall
der står: ISO 51*1.2 C 304L på 90graders bøjningerne, og ja jeg har kvit på hvor der står stk pris inkl moms 50 kr ;-)

12

: 26 jul 2004, 23:49
af Ronnie
DorkVonWaterfall skrev:der står: ISO 51*1.2 C 304L på 90graders bøjningerne, og ja jeg har kvit på hvor der står stk pris inkl moms 50 kr ;-)


Det er heller ikke den optimale kvalitet til biler!!!
Dem jeg købte til min hedder 316 og de er både rustfrie samt syrefaste det vil sige at de kan tåle den lorte salt de smider på vejen, + de også skulle gi en bedre holdbarhed til biler!!! fik det af vide af en ekspert!!!!!

Ronnie

Re: 12

: 26 jul 2004, 23:58
af Anders
Ronnie skrev:
DorkVonWaterfall skrev:der står: ISO 51*1.2 C 304L på 90graders bøjningerne, og ja jeg har kvit på hvor der står stk pris inkl moms 50 kr ;-)


Det er heller ikke den optimale kvalitet til biler!!!
Dem jeg købte til min hedder 316 og de er både rustfrie samt syrefaste det vil sige at de kan tåle den lorte salt de smider på vejen, + de også skulle gi en bedre holdbarhed til biler!!! fik det af vide af en ekspert!!!!!

Ronnie


Jeg tror ikke på det har det store at sige om det er syrefast eller ej. De skal nok holde bilen ud og mere til.

Re: 12

: 27 jul 2004, 10:08
af HenrikGM
Ronnie skrev:
DorkVonWaterfall skrev:der står: ISO 51*1.2 C 304L på 90graders bøjningerne, og ja jeg har kvit på hvor der står stk pris inkl moms 50 kr ;-)


Det er heller ikke den optimale kvalitet til biler!!!
Dem jeg købte til min hedder 316 og de er både rustfrie samt syrefaste det vil sige at de kan tåle den lorte salt de smider på vejen, + de også skulle gi en bedre holdbarhed til biler!!! fik det af vide af en ekspert!!!!!

Ronnie


Humm...hvor længe skal din bil holde??

ud fra et korrosionssysnpunkt så er det yderst begrænset hvor meget en 304 tærer i DK klima.

Jeg har kørt med et forrør hvor røret er 304 og bøjningerne 316, og der er ikke antydningen af forskel. Ingen af delene ruster.

Dog kan man se at det første stykke lige efter turboen har et hårdt liv, idet temperaturen kommer for højt op ifht materialets max. Men det kører på 6. år nu, uden nogen problemer, og kan stadigt pudses op til "glossy" finish så 304/316 diskussionen er lidt teoretisk.

Mener den "rigtige" kvalitet til udstødning er en 321(frit fra hukommelsen).

Når vi sammenligner korrossionsbestandighed mellem 304 og 316, så bliver aluminium ligesom lidt til grin i det selskab ;-)

Re: 12

: 27 jul 2004, 11:58
af DorkVonWaterfall
Ronnie skrev:
DorkVonWaterfall skrev:der står: ISO 51*1.2 C 304L på 90graders bøjningerne, og ja jeg har kvit på hvor der står stk pris inkl moms 50 kr ;-)


Det er heller ikke den optimale kvalitet til biler!!!
Dem jeg købte til min hedder 316 og de er både rustfrie samt syrefaste det vil sige at de kan tåle den lorte salt de smider på vejen, + de også skulle gi en bedre holdbarhed til biler!!! fik det af vide af en ekspert!!!!!

Ronnie

Jeg er da ligeglad med om de holder 5 år eller 20 år,jeg gav som sagt en halvtredser pr stk og det er sgu ok,istedet for 100 eller hva i giver ;-)