Side 2 af 3

ford RS

: 13 jul 2003, 17:21
af mh
ring til lindebjerg carparts på frederiksberg de kan mulighvis hjælpe ellers kan de give dig nr. til poul heigendorf vel renomeret tuner og troldmand han ved også alt om ford motorer han er også kendt fra reklammerne i flimmeren fra danske bank hvor han står ved sidden af sine 2 mini'er

:lol: :lol: :lol: :lol:
hilsen martin peugeot vordingborg

: 14 jul 2003, 20:42
af sannesmartin
Opel har også smedet stempler i deres calibra/vectra turbo fra standard af.

: 14 jul 2003, 22:21
af 2fat2fly
Ja troede jeg også men snakkede med en opel makker der sage at de ikke var smedede, han burde vide det da han leger meget med en der næsten lever af at tune gamle opeler.

: 15 jul 2003, 06:14
af CABRST
En ny motor hos ford koster ca 14000 med garanti ( 2 år )

Bare en oplysning.........

: 15 jul 2003, 08:23
af mik
hejsa.

tak for det. men min motor er blevet sendt ned til bruno hansen på fyn.

: 15 jul 2003, 09:03
af jesper...
Der sidder altså bare ikke smedet stempler i nogle standard turbo biler fra ny.. Alm . stempler kan sagtens holde!!!!! Der sidder som regel en anden slags stempel ringe, på turbobiler det er det.. !!!

: 15 jul 2003, 11:34
af sannesmartin
Jesper, der sidder smedet stempler i calibra/vectra 4+4 turbo fra ny.

: 15 jul 2003, 12:28
af klaus
hvilken ombygning har du så bestilt ?

: 15 jul 2003, 14:25
af mik
den bliver lavet om til en 1,9. der kommer nye stempler i, ny krumtap, nye lejer, nye stempelringe.

: 15 jul 2003, 14:33
af klaus
Er det smedet stempler ? hvad med pejlstængerne ?
Er det en special krumtap ?

Hvad siger han den kan få af hk/nm, samt hvor meget må du lade med ?