Side 2 af 6

: 12 apr 2004, 23:13
af Morten Fog
ja, eller det vil sige at jeg skal starte til jul, for jeg skal et halvt år i praktik inden, da jeg kun her htx og ingen erhvervsrelateret erfaring.

mvh morten

: 13 apr 2004, 13:56
af Anders
Min motor kører med 7,5:1 og med 1bar i ladetryk har været oppe og køre 1,2bar og det broker den sig over.

mvh Anders

: 13 apr 2004, 18:49
af 0-100
Hej

Der må der være flere som har trykladet biler!!!!.

Skriv dog, så andre kan få glæde at jeres gode råd.
Det behøver jo ikke at være en lang beskrivelse.

I kan jo nøjes med bil, årgang, tryk, kompression!!!!.

Hilsen D

: 13 apr 2004, 22:26
af Bror Fusk
BMW fra 87..... Komp forhold og hold nu fast 22:1 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: diesel

: 13 apr 2004, 23:15
af 0-100
:lol:

Ja Bror Fusk og 22 sek. fra 0-100 HaHaHaHaHaHa

:roll:

Hilsen D

: 14 apr 2004, 00:31
af Transitfar
Muligvis, men næppe....
Prøv dog at følge lidt med i udviklingen, og se hvad en moderne diesel giver idag.
Hvormeget er det nu lige, en moderne diesel kan chiptunes til???
Her er det ikke motoren, men transmissionen som må give op først.... :cry:
Prøv det samme med en otto-motor, og du græder dig i søvn.
Diesel var genial: Pres en masse luft sammen, så temperaturen bliver megahøj.
Sprøjt den ønskede/nødvendig mængde brændstof ind i kammeret, med den rette forstøvning går det bare derudaf... :lol:
Hvorfor har vi aldrig problemer med brændte ventiler på grund af for mager blanding i dieselmotorer, selv om vi konsekvent kører med luftoverskud????? :lol: :lol: .

: 14 apr 2004, 00:42
af Shelby 500
Nemlig, men udviklingen er osse lige løbet fra en bmw diesel fra 87...selvom den ikke er sløvere end en gammel -8 MB diesel...hehe

:lol:

: 14 apr 2004, 00:51
af Transitfar
Det forstår jeg ikke!!
Er udviklingen løbet fra en BMW fra 1987???
Den er da kun 17 år gammel????
Er det derfor, jeg har så svært ved at give mine børn ble på??? :lol: :lol:

: 14 apr 2004, 11:04
af Gæst
mitsubishi starion 2,0 ex turbo * 7,8-1* 0,7 bar og 177 hk std

skal ha hevet 230-250 hk ud af den så baghjulstrækket kommer til sin ret

Comp..

: 14 apr 2004, 12:01
af rofl
2,0 liter
8:1 comp.
Ladetryk: 2 bar
rofl