Side 2 af 2

: 09 apr 2004, 15:04
af Yugo Turbo
hvis du er blot en anelse tålmodig så skulle en kammerat og jeg være klar med sådan et print med shiftlight og sladrehank efter påsken... prisen ved vi ikke helt med endnu, men ca 400-500 kr
venlig hilsen lasse

: 09 apr 2004, 16:00
af Spyde
Ja men jeg har lige købt en hks turbo timer og der er shift light og sladderhank i den, men jeg har ikke et sted hvor jeg kan tage signal til den da min bil er med dobbelt tæning, så det jeg skal bruge er en eller anden dims så jeg kan tage signal fra begge ledninger på tændingsboxen. :(

: 09 apr 2004, 19:22
af Yugo Turbo
den boks vi laver skal sættes direkte på en dobbelt tændspole, og du behøver jo ikke at bruge de det shift lighte der er i vores boks...

: 09 apr 2004, 19:58
af Spyde
Kan man ikke bare tage to dioder og så lave en ensratter. altså en fra vær tændspole og så samle dem en et stik??

: 10 apr 2004, 01:13
af FALFA
>spyde.
NEJ.

: 10 apr 2004, 01:17
af FALFA
>spyde.
NEJ.

: 10 apr 2004, 12:16
af Spyde
hmm hvorfor ikke det er jo kun et signal der går ned til tændningen

: 10 apr 2004, 18:19
af Morten VJ
Det kan måske være at selvom bilen ikke er udstyret med omdrejnings tæller ab fabrik, at ledningsnetter er forberedt til det. Find ledningsdieagrammet, og søg i din egen bil.
En anden løsning er at få dine instrumenter til at tro at de sidder på en gl 2CV=2cylindret motor.

MORTEN

: 12 apr 2004, 13:07
af Lars E
Der kan købes omdr. tæller til 2CV'er, eneste problem er at det eneste sted jeg har fundet er i frankrig, og de har sælgfølgelig ingen hjemme side (kunne meget godt selv tænke mig en omdr. tæller) Det er lidt svært at se når den der sider der nu kun tæller halvt, 6000 motor omdr. = 3000 tæller omde. så er der sku langt om til 7000 omdr.