Honda Accord 2.0 kompressor tuning?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
nmb1022
Mester Medlem
Indlæg: 704
Tilmeldt: 10 aug 2003, 15:22
Geografisk sted: Jyllinge

#11 Indlæg af nmb1022 »

Ja erfaring er en god ting, men vil hellere selv stå med problemerne på min egen bil, end på en kammerats der står og kigger en over skulderen. Vil lige overveje det alligevel. Er du sikker på at man kan bruge de originale sensore?? Jeg synes hele tiden i snakker om forskellige ting der skal købes udover
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
Morten VJ
Mester Medlem
Indlæg: 3805
Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#12 Indlæg af Morten VJ »

Ja jeg er sikker på sensorene Honda motoren har en indsugningstemp føler og motortempføler, og et gasspjældspotentiometer MS har egen map sensor. Det er kun et spørgsmål om at finde/måle de forskellige modstande ved forskellig temperatur og programmere ecuen med disse nye værdier.
Grunden til diskussionen om nye sensorer er at de fleste der har skrevet om Megasquirt kører rundt med nogle systemer fra stenalderen, eller sågar med kaburatorer.

MVH

Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Besvar