Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...
Redaktør: Moderatorer
sannesmartin
Nyt Medlem
Indlæg: 42 Tilmeldt: 14 jul 2003, 19:04
Geografisk sted: kbh
#11
Indlæg
af sannesmartin » 01 dec 2003, 15:56
Øhhhh og på den anden side, hvorfor skulle jeg få mere effekt med en anden turbo, hvis jeg ikk hæver ladetrykket???
Skal lige siges at jeg har en "hybrid" lader på, men på standard manifold.
skou
#12
Indlæg
af skou » 01 dec 2003, 16:54
øhh en hybrid... er det ikke netop en mølle med større udstødnings hus end std ??
Laluffe
Nyt Medlem
Indlæg: 44 Tilmeldt: 11 sep 2003, 21:51
Geografisk sted: vestjylland
#13
Indlæg
af Laluffe » 01 dec 2003, 17:15
øh ikke for noget men hvad skulle det hjælpe med et større uds. hus det kører lortet da ikke hurtigere af. (tell me if i´m wrong)
wastegate er for kyllinger!!!!!
Low_
Nyt Medlem
Indlæg: 27 Tilmeldt: 29 jul 2003, 15:30
#14
Indlæg
af Low_ » 01 dec 2003, 17:58
Laluffe skrev: øh ikke for noget men hvad skulle det hjælpe med et større uds. hus det kører lortet da ikke hurtigere af. (tell me if i´m wrong)
Man får vel et større flow ?
Low_
sannesmartin
Nyt Medlem
Indlæg: 42 Tilmeldt: 14 jul 2003, 19:04
Geografisk sted: kbh
#15
Indlæg
af sannesmartin » 01 dec 2003, 18:01
Forskellen på standard og hybrid, er at hybrid`en kører med 360 gr lejer, og cut back blade, og kan klarer lidt mere effekt end standard.
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407 Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
#16
Indlæg
af lqs » 01 dec 2003, 20:11
hej Laluffe! bliver lige nødt til at fortælle dig du er forkert på den! du bad jo selv om det ikke? stort udstødnings hus = høj topeffekt . lille ditto =ladetryk fra lavere RPM men lavere topydelse!