Side 2 af 3
: 19 nov 2003, 20:20
af Lars E

Et til
: 19 nov 2003, 20:45
af Transitfar
Hvor meget trækker englænderne så ud af sådan en 24v cosworth-sag??
Og har du nogle links til en nærmere beskrivelse af ombygningen??

: 19 nov 2003, 20:51
af Havneren
ATT Tinasmartin.
Hvordan går det i øvrigt med din ny erhvervede vogn? Sparker den røv og er det ellers noget der virker?
Lad os endelig høre lidt tal...
v/h christian
: 19 nov 2003, 21:32
af acidstorm
jeg havde et link til en med en komplet beskrivelse på hvordan man får sådan en til at spille i en 4x4 xr4i .. kan bare ikke lige finde det . men jeg leder vidre . så imens kig lige på den her

: 19 nov 2003, 21:47
af Frank
Flotte billeder
Der kan da ikke være 24 ventiler i en 4 cylindret motor....nu må I lige styre jer
Frank
: 19 nov 2003, 21:54
af acidstorm
den kan også komme i en tranzzzzzit
http://www.fiber.demon.co.uk/
: 20 nov 2003, 05:59
af Transitfar
Friskt gået, og så med den gamle type 9 gearkasse, og ikke engang en af de nyere "limited slip" bagaksler.
Men så bliver han nok bare hjemme, hvis det er regnvejr....

.
: 20 nov 2003, 15:18
af mh
Havneren skrev:ATT Tinasmartin.
Hvordan går det i øvrigt med din ny erhvervede vogn? Sparker den røv og er det ellers noget der virker?
Lad os endelig høre lidt tal...
v/h christian
ikke særligt godt turboen skal afsted på garantien den er færdig og den nægter at starte da den startede hukkede den og skød i indsugningen og meget andet men nu har jeg været oppe og hente tech II programmet så jeg kan komme til at se hvad der sker eller ikk sker..... hvis jeg bare kunne komme til at snakke med den..... (gamle lort hvad er 400hk når man skal skubbe rundt på dem...)
: 20 nov 2003, 17:16
af lqs
første betingelse er at du ved hvad navn programmet hedder du kører på pt. held og lykke. MVH Søren
: 21 nov 2003, 20:27
af mh
lqs skrev:første betingelse er at du ved hvad navn programmet hedder du kører på pt. held og lykke. MVH Søren
hvad mener du med jeg ved hvad det hedder.........