Chip til Mazda 626 2.0

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Polo 14T
Nyt Medlem
Geografisk sted: Sjælland
Kontakt:

#11 Indlæg af Polo 14T »

Nu er det vist sådan, at en mazda ikke "BARE" kan chippes, som f.eks en vw 1,8t, da motorstyringen er opbygget en helt del anderledes, f.eks ligger styre programmet ikke kun i en chip, men "spredt" i styreboksen
Ved det fordi vi har haft et bare stykker der ha efter spurgt chip til deres biler, og ved at Superchip kan lever en extraboks, som de kalder ICON/tændings timer, det svare til en extra boks, som manipuler med styresignalerene, mener den koster noget i nærheden af 6000,- inc moms..

Tjek det her link, der kan du læse mere om det

http://www.superchips.dk/produktliste/sup_icon.htm
KHA TUNING/kim Andersen

"konstruktive ændringer på MIN bil Hr.betjent...Nej det kan vist ikke passe!!"""
2fat2fly
Mester Medlem
Geografisk sted: Fyn

#12 Indlæg af 2fat2fly »

Er det ikke det samme som en SMT6 (piggy bag) ville gøre.
For den koster jo kun det halve.
Polo 14T
Nyt Medlem
Geografisk sted: Sjælland
Kontakt:

#13 Indlæg af Polo 14T »

lyhning skrev:Er det ikke det samme som en SMT6 (piggy bag) ville gøre.
For den koster jo kun det halve.

Jo, det har du ret i :D , en SMT6 koster hos os 3250,-inc moms :P , og kan en hel del mere en den ICON, for Icon, kan stort set ikke andet en styr tænding, hvor imod en Piggy bag, kan styre tænding og benzin mænge, og drive op tl 6 extra dysser, og så har den turbo aplikationer..
Så jo billiger og bedre, og kan jo flyttesmed over i en anden bil.. 8)
KHA TUNING/kim Andersen

"konstruktive ændringer på MIN bil Hr.betjent...Nej det kan vist ikke passe!!"""
Gæst

#14 Indlæg af Gæst »

Jeg er selv en Mazda mek. Man kan ikke købe en chip til en 626GF. Det er en boks du skal have. og gasspæjdet fra 136hk`s model.
Guest

#15 Indlæg af Guest »

Anonymous skrev:Jeg er selv en Mazda mek. Man kan ikke købe en chip til en 626GF. Det er en boks du skal have. og gasspæjdet fra 136hk`s model.

Hvilken box skal skiftes og hvormeget af gasspjælet. ?? Er der noget i indsugningen der skal skiftes. ?
kan du beskrive hvor boxen sidder og hvad der skal stå på boxen og gasspjældet fra en 136Hk.?
Besvar