Vil også meget gerne se nogle tegninger på det, er det muligt at du/i kunne lokkes til at sende det til min mail ?
Target131@hotmail.com.
På forhånd tak.
NOGEN DER HAR ERFARING MED NOS OG TURBO ELLER BARE NOS
Redaktør: Moderatorer
- brunochristensen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Brønderslev, Nordjylland
- nmb1022
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Jyllinge
- nmb1022
- Mester Medlem
Glemte linket
http://www.autobremsen.dk/Tunings%20&%2 ... s_mont.htm
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
-
Minilars
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
kan man bruge nos på ALLE biler??
hvad med nos på 2 dobbelt carburator???
logisk skal man have 4 dysser... ik??
når den nu har 4 indsugningsrør.. 1 fra hver carb..
hvad med 1 dyse FØR carb. kan det lade sig gøre hvis man har et fælles luftfilter rør der deler sig ud i 4.. hvis man så sætter den lige før den deler sig ud.. vil det virke???
hvad med nos på 2 dobbelt carburator???
logisk skal man have 4 dysser... ik??
når den nu har 4 indsugningsrør.. 1 fra hver carb..
hvad med 1 dyse FØR carb. kan det lade sig gøre hvis man har et fælles luftfilter rør der deler sig ud i 4.. hvis man så sætter den lige før den deler sig ud.. vil det virke???
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
- nmb1022
- Mester Medlem
Nos kan i præncippet bruges på alle benzin biler også med karburator. Med karburator skal du bruge vådnos da det ikke er muligt at få benzinen andre steder fra.
Man kan også bruge det på dobbelte karburatorer uden problemer. Man kan vælge et Direct Port kit, som levere nos/benzin i hvert af indsugningsrørene (klart at foretrække, men dyrere) Der skal muligvis monteres en ny benzpumpe alt efter hvilke tryk den gamle giver.
Bruger man kun én dysse monteres den før spjældet. Den kan selvfølgelig gi lidt problemer hvis der er 2 (ELLER FLERE), men hvis de deler indsugningsrør kan det godt lade sig gøre. Dyssen skal dog ikke for langt væk fra spjældet. Nos anbefaler 15cm, men det burde "slå" hårdere hvis det sidder tættere på. Dog har jeg set andre mærker (zex, som jeg skifter til næste gang) har lavet det indbygget i luftfilteret, som efter sigende skulle virke udemærket
http://www.zex.com/information/products ... amplifier/
Man kan også bruge det på dobbelte karburatorer uden problemer. Man kan vælge et Direct Port kit, som levere nos/benzin i hvert af indsugningsrørene (klart at foretrække, men dyrere) Der skal muligvis monteres en ny benzpumpe alt efter hvilke tryk den gamle giver.
Bruger man kun én dysse monteres den før spjældet. Den kan selvfølgelig gi lidt problemer hvis der er 2 (ELLER FLERE), men hvis de deler indsugningsrør kan det godt lade sig gøre. Dyssen skal dog ikke for langt væk fra spjældet. Nos anbefaler 15cm, men det burde "slå" hårdere hvis det sidder tættere på. Dog har jeg set andre mærker (zex, som jeg skifter til næste gang) har lavet det indbygget i luftfilteret, som efter sigende skulle virke udemærket
http://www.zex.com/information/products ... amplifier/
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power