Side 2 af 2

: 13 okt 2003, 16:18
af ford fan
synes også den unge dame herover ser lidt genert ud! ung og uerfaren??

: 13 okt 2003, 16:21
af mh
ford fan skrev:synes også den unge dame herover ser lidt genert ud! ung og uerfaren??
er det min pige du hentyder til eller katja hvis det er min pige vælger jeg at inorere din provokation :wink:

: 13 okt 2003, 17:46
af Minilars
tinasmartin skrev:
ford fan skrev:synes også den unge dame herover ser lidt genert ud! ung og uerfaren??
er det min pige du hentyder til eller katja hvis det er min pige vælger jeg at inorere din provokation :wink:


Så Så lille martin ikke gal nu,, syng med mig la la la og hold så vejret i 2 min..
overvejer stadig at lægge en turbo i min bil, men der er ingen der vil sælgen mig en komplet rs turbo motor... kender i nogen...

: 13 okt 2003, 21:07
af 2fat2fly
Jeg har nu heller ikke hørt om at man skulle ændre på kontravægte forde man ændre på stemplerne.

: 13 okt 2003, 23:01
af renault 19
tak for svar

: 23 okt 2003, 12:57
af Thomas -Clio
Jeg har fået andre stempler i min (smedet) og lettet. Den ryster sg ik, det eneste der er sket med min krumtap er at den er blever poleret.

: 23 okt 2003, 14:18
af Gæst
hej thomas hvor fik du den polert og hvad kostede det

: 27 okt 2003, 02:00
af only here 4 the beer
ang polering
ifølge div. tunings bøger (bla. fra en af graham bell's bøger)
kan polering svække krumtappen, motorblokken eller plejlstængerne, hvis plejlstænger skal poleres foregår det på langs af materialet (lyder sgu som leth der oliere et spisebord) herefter skal materialet bestråles med hagl eller behandles med xxx(har glemt navnet muligvis nekasilbehandling (100% sikker på forkert stavemåde)) for at fjerne spændingerne

det kan godt være at dette er for de super seriøse nørder med pengepungen i orden og motorer med astronomiske effekter, men syntes lige at jeg ville nævne det