Side 2 af 2
: 16 okt 2003, 11:03
af Yugo Turbo
de sku være i fin stand... kan ikke lige gi dig en teknisk udredelse for hvordan de virker, men har en kammerat der ca ved alt om en hel del, så spørger ham lige i eftermiddag så skal jeg prøve at beskrive det for dig...
: 21 okt 2003, 16:50
af OMG
Er 10-1 for høy komp. ved montering av turbo? tenker meg ca.0,4-0,5 bar i trykk!
hvor mye har en ekstra topp-pakkning evt. et avstands-stykke i metall mellom å si?
Kan noen fortelle meg alt som må gjøres ved mont av turbo? Jeg mener ALT!!!
MVH Odd M
: 28 okt 2003, 12:31
af Carfreak
tror ikke kompressionen ville blive det store problem ved så lavt et lade tryk, det er i hvertfald hvad jeg har ladet mig fortælle men eller burde det kunne klares med en tykkere toppakning, helst i kobber, de koster nogle hårndøre men vel heller det end en knust maskine
: 29 okt 2003, 21:26
af roeden
jeg er enig hel enig heller smide lidt flere penge i projektet end at ødelægge stalden

: 30 okt 2003, 16:41
af OMG
Hei Røden
Hvilke maskin har du i golfen din? Give me your story!
Heftig lakk! Og felger....

: 30 okt 2003, 23:49
af Carfreak
det vigtigste er bare at du ikke overkomprimere din motor så du smadre noget derfor mener jeg at du skal sætte en kobber pakning i din maskine inden du står med problemet, g60 sprøjt burde kunne give dig et fordelt agtigt plenum kammer, så du ikke skal til at udbygge et andet kammer fra for eksempel en gti 16v har ikke et stort nok kammer til at kunne klare ladetryk, hvorimod g60 sprøjtet er lavet til et ladetryk på ca. 0,6bar.
men held og lykke med projektet glæder mig til at se billeder af det når det er færdigt
