sølvstål ???

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
stefan

#11 Indlæg af stefan »

Jeg kører med dobbelte ventilfjedre. Med indsatserne i løfterne bliver de noget lettere end std. mekaniske løftere. Med hensyn til vippearrangementet så kan de originale vippearme bevæge sig sidevejrs, det kan rullevipperne ikke. De styres af ventilen (hovedet på rullevipperen går ned på vær side af ventilen) derudover kan den ikke dreje ved vippearmsbolten. For at gøre det hele lidt mere stabilt bruger jeg et stud girdle, der holder alle vippearmsboltene sammen kan man godt sige. Dem der har kørt med dem siger de er stabile optil 10000 omd. Der er resten sgu stået af...

HenrikGM skrev:Det er mit indlæg ovenover....Glemte at skrive navn på.
stefan

#12 Indlæg af stefan »

umiddelbart virker det som om sølvstål er det samme som meterstål. Det har W. nr. 1.2210. Det er bare meget sjovt når det hedder silversteel/sølvstål og silberstahl......
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#13 Indlæg af Yugo Turbo »

et forslag ku være at gå ind på www.alco-metal.dk der står deres nummer. efter min mening et ret stort sted, men vigtigst af alt tager de sig tid til at hjælpe selvom man ikke nødvendigvis skal købe for 10 jern :) ved at lemvigh møller og munck ikke sælger til private. go jagt og fedt projekt. 8)
Brap brap brap...
Billede
Besvar