Tonede lygter...
Redaktør: Moderatorer
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
hvad
..... bruger du fortynder på lygterne så opløser man sku da plastikken......
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
- nmb1022
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Jyllinge
BWI< Jeg garaterer for at du ikke kan få det som en autolakerer kan. Har selv toned en del lygter med et godt resultat, men intet kan måle sig med da min kammerat kom med sine lygter fra autolakeren
Det næste bli'r vel at duvil omlakere en frontklap selv
Maling på en bil er for autolakere (undtagen min starlet fra 82, den kan lillesøs sku male hvis hun keder sig)
Det næste bli'r vel at duvil omlakere en frontklap selv
Maling på en bil er for autolakere (undtagen min starlet fra 82, den kan lillesøs sku male hvis hun keder sig)
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
- nmb1022
- Mester Medlem
Du må faktisk godt få et forsøg på begge biler
Starleten må alle prøve på, og citroenen skal op og ha svejst øjenskygger på i næste weekend så der bliver også en frontklap at øve sig på der
ps. Hvis du også vil lære at lave rust (eller kan det i forvejen) skal du være velkommen til at øve dig på starleten....ganske gratis
ps. Hvis du også vil lære at lave rust (eller kan det i forvejen) skal du være velkommen til at øve dig på starleten....ganske gratis
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
- nmb1022
- Mester Medlem
- nmb1022
- Mester Medlem