Side 2 af 2

Re: turbomanifold

: 31 jan 2003, 00:44
af christopher
Har været med i et projekt BMW bi-turbo før, og der blev der lavet en kort adapter fra det org. manifold til turboerne, det er helt klart det nemmeste.

Re: turbomanifold

: 31 jan 2003, 10:03
af jesper jakobsen
hvordan gjorde det med manifolden så bor de kommer jo til at sidde tæt på hinanen i gjorde måske som jeg skrev længere oppe det med at få en ekstra manifold bag fra og sætte den op forand så der kommer noget mellem rum mellem turboerne hvad turboer brugte i hvad fik i ud af det har du nogle billeder så ville det være helt godt.

jesper

Re: turbomanifold

: 31 jan 2003, 20:16
af christopher
Der blev brugt 2 stk T2ere, og det blev lavet på standard manifold, turboerne sad tæt, men det kunne lige lade sig gøre, kender ikke effekten, men et skud i tågen vil være et sted mellem 200 og 250 hk....på en 2.0, mener at ladetrykket var 0,7 bar:-D

Re: turbomanifold

: 01 feb 2003, 01:53
af jesper jakobsen
var der lavet noget ved motorstyringen så eller var det bare standart

Re: turbomanifold

: 01 feb 2003, 03:17
af christopher
standard + progressiv benzintryksregulator og MF2( kan ikke huske størrelser på dyserne)

Re: turbomanifold

: 01 feb 2003, 20:05
af jesper jakobsen
hvad gjore i med de to rør der går til olie køleren de sidder jo rimeligt træls.
de adaptere i lavede blev de monteret direkte på de manifolde der altid har været der

jesper

Re: turbomanifold

: 01 feb 2003, 20:49
af christopher
Kan ikke huske hvordan de olierør sad, med de adaptere blev monteret på standard manifoldene der altid har siddet der