HJÆLP! Svinghjul
Redaktør: Moderatorer
- jens
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Vestsjælland
Re: HJÆLP! Svinghjul
???? er det lige pludselig blevet til et 2.4 eller 3.0 svinghjul. 2.0 og 2.2 + 2.5/2.8 svinghjulene bruger samme startkrans. At det er bygget om fra 4 til 6 bolte for at bruge feks en volvo rallykobling har ikke noget at gøre med krumtappen??
-
ascona B ( steffen )
nå ok så har jeg stadig et problem... der ikke andet end gøre at jeg samler så meget jeg kan.. og så må jeg se hvor meget jeg mangler..
-
LFR
jeg har et risse stål svinghjul med 230 mm sachs kobling det her ikke kørt
-
JH
Hej LFR
Er det et af dem som passer til 2,4 krumtappen, og som er lettet og afbalanceret?
Mvh. JH
Er det et af dem som passer til 2,4 krumtappen, og som er lettet og afbalanceret?
Mvh. JH
-
ascona B ( steffen )
hva kan det lade sig gøre at man tager 2,2 stemplerne og smider over på 2,0 krumtap og plejlstænger.. ved godt at det stadig er en 2,0..
for der er jo støre ud gravning i 2,2 end 2,0 for jeg er ikke så lun på at få bukket ventilerne..
for der er jo støre ud gravning i 2,2 end 2,0 for jeg er ikke så lun på at få bukket ventilerne..
- Lasse Kristensen
- Medlem
- Kontakt:
Hej.
Joe, svinghjulet sad på en 2,0 rallymotor med omkring de 180 hk. Han havde ombygget den til 6-huls nav. Jeg ved ikke om det var p.g.a. koblingen eller hvad det var. Han nævnte bare at han havde skiftet starter til en fra en 2,4. Men han skulle til at lave en motor der kunne atge 8000+ omdrejninger, derfor havde han lige købt et stålsvinghjul. Håber det hjalp
)
M.v.H. Lasse Kristensen
Joe, svinghjulet sad på en 2,0 rallymotor med omkring de 180 hk. Han havde ombygget den til 6-huls nav. Jeg ved ikke om det var p.g.a. koblingen eller hvad det var. Han nævnte bare at han havde skiftet starter til en fra en 2,4. Men han skulle til at lave en motor der kunne atge 8000+ omdrejninger, derfor havde han lige købt et stålsvinghjul. Håber det hjalp
M.v.H. Lasse Kristensen
PowerPage sugemotorfraktion
Sorte plader er gejl....
M.v.H. Lasse Kristensen
Sorte plader er gejl....
M.v.H. Lasse Kristensen
-
ascona B ( steffen )
jo det gjorde det... hva fanden.. jeg prøver bare at sætte det på krumtappen..
når får hentet det hos stefan..
att stefan hvis du læser dette,, så ringer jeg nok i denne uge så vi kan finde ud af noget..
når får hentet det hos stefan..
att stefan hvis du læser dette,, så ringer jeg nok i denne uge så vi kan finde ud af noget..
-
stefan
Hej steffen.
Jeg har et svinghjul liggende, jeg mener det er til 2,2 krumtappen vi snakkede om. Jeg kan prøve og se om det passer på krumtappen på mandag.
Jeg har et svinghjul liggende, jeg mener det er til 2,2 krumtappen vi snakkede om. Jeg kan prøve og se om det passer på krumtappen på mandag.
-
ascona B ( steffen )
så har jeg fået krumtapen (2,2) hjem... et 2,0 svinghjul passer på...
så er det slået fast....
så er det slået fast....