Re: Tuning af Mazda 626 Coupe
: 21 nov 2002, 21:25
Det passer ikke.
Mazdas 8 og 12V motorer (2,0 og 2,2) har færre oljeretur kanaler i blokken enn 16V motorene har.
Det du kan gjøre er å bruke eksosmanifold med turbo,innsugsmanifold med injectorer,sensorer,ledningsnett,styreenhet og intercooler fra Ford probe GT.
Men det beste ville være å bruke hele motoren m ledningsnett og styreenhet.
GT`en har 145 hp SAE NET (på hjulene, noe som skulle tilsvare ca 170 hp på krumtappen)
Mazdas 8 og 12V motorer (2,0 og 2,2) har færre oljeretur kanaler i blokken enn 16V motorene har.
Det du kan gjøre er å bruke eksosmanifold med turbo,innsugsmanifold med injectorer,sensorer,ledningsnett,styreenhet og intercooler fra Ford probe GT.
Men det beste ville være å bruke hele motoren m ledningsnett og styreenhet.
GT`en har 145 hp SAE NET (på hjulene, noe som skulle tilsvare ca 170 hp på krumtappen)