Side 2 af 2
Re: intercooler
: 04 okt 2002, 19:12
af Martin N Sørensen
der er jo en grund til han hedder "Brianigenigen" og ikke tør registrere sig ordentligt... Mit bud er at han kører Pug !!

Re: intercooler
: 04 okt 2002, 19:18
af Per
Måske “Puch”??:-D
Re: intercooler
: 06 okt 2002, 09:21
af Kaj
Nej nej nej han kører helt sikkert Lada camaro!!B-] B-] B-]
Re: intercooler
: 22 okt 2002, 20:49
af brian igen igen
hehe jeg savnede bare et svar var da slet ikke sur...!
Og nej jeg kører hverken peugeot eller maxi.
Jeg har en golf 3 GTI jeg er glad for:-))
http://www.nicecars.frip.dk :-O
Men tak for hjælpen.
Hmm grunden til at jeg ikke har registreret mig er at min pc ikke vil. :´-(
Re: intercooler
: 26 okt 2002, 20:52
af frank
den optimal temp. er 24-33.mål med et udendørs temp.lige før manifolden
i slangen.jo laver temp.jo fler nm.-hk:-P
Re: intercooler
: 28 okt 2002, 23:03
af Bindegal
For nogle dage siden var der så koldt om natten at indsugnings-luften på min (ved manifold) var nede på 5-6 grader.... den gik som en anden raket

Så ja, en intercooler er guf!
Re: intercooler
: 30 okt 2002, 22:32
af thomas sørensen
hov. hov. hvad er der galt i at køre en pug
og lad da manden få et erligt svar
ja det er regtigt at en intercooler køler indsugningsluften og motoren kommer til at
gå bedre men til dem der glemte at følge med i fysiktimen så er der et lille hint her det er vel moget med luftens masse at gøre og MOL tallet

:-):-)
Re: intercooler
: 30 okt 2002, 22:50
af thomas sørensen
OV: forresten Brianigenigen det kunne være at du fik en bedre respons hvis at du
registrede dig...B-]
Re: intercooler
: 11 nov 2002, 18:54
af Jan
hej b
en masse gas, har du fået kan jeg se.
intercooleren køler ladeluften fra turboen, og ind i manifolden, jo lavere temp, des
mere effekt, en god størrelse til din, vil nok være 8-9 liter
reglen siger, at hver gang du kan sænke temp 30 grader, får du ca 10% mere effekt,
husk bare at få indstillet benzin-luft, bagefter, ellers brænder du hul i stemplerne.
vh jan