hjælp min bil taber ladetryk.
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Re: hjælp min bil taber ladetryk.
ja selvfølgelig kommer jeg ud og leger i weekenden:-))
) motoren kommer i i weekenden sammen med skærme og alt det der:-P 
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Jan
- Senior Medlem
- Kontakt:
HEJ.
2 GODE RÅD, KØRER SELV BMW 323I M TBO313, RING TIL NOKKEN I ÅRS OG WESTSPEED I VARDE
SAMT DANSK TURBO TEKNIK. DET ER DISSE 3, JEG HAR SPURT OM TURBO/BMW DER VED MEST.
OG JEG HAR SPURT MANGE. ER STOTFORBRUGER AF TOPPAKNINGER.
VH JAN
2 GODE RÅD, KØRER SELV BMW 323I M TBO313, RING TIL NOKKEN I ÅRS OG WESTSPEED I VARDE
SAMT DANSK TURBO TEKNIK. DET ER DISSE 3, JEG HAR SPURT OM TURBO/BMW DER VED MEST.
OG JEG HAR SPURT MANGE. ER STOTFORBRUGER AF TOPPAKNINGER.
VH JAN
BMW E34 540i touring
BMW E39 540i
BMW E39 540i
-
jon pedersen
davs jeg havde samme problem med min bil, den tabte også ladetrykket ved høje omdrejninger.
Mit forslag er at du skal prøve og flytte slangen til aktuatoren fra selve kompressor huset til røret efter intercoleren så har du kompenseret for det trykfald du vil få igennem ICeren. det hjalp på min bil.
hilsen Jon.
Mit forslag er at du skal prøve og flytte slangen til aktuatoren fra selve kompressor huset til røret efter intercoleren så har du kompenseret for det trykfald du vil få igennem ICeren. det hjalp på min bil.
hilsen Jon.
-
Kim Frederiksen
Hej der! kender ham med bimmeren! han har prøvet at flytte vacuumslangen til aktuatoren op på indsugningsmanifolden og så blæser den tryk-rørene af!!! ved dog ikke om problemet med det forsvundne ladetryk også gik væk!