Side 2 af 2

Re: Spjældhuse og turbo på samme tid?

: 30 aug 2002, 20:56
af Claus A
Jeg kender ikke dataene på dette kit.
Find evt en der taler tysk og ring til dem.
De er absolut ikke gode til at svare på e-mail, og
det ser ikke ud til at de opdaterer priserne på deres
hjemmeside.
http://www.eds-motorsport.de/ er et meget seriøst firma
at handle hos, ligesom www.risse-motorsport.de
En C20XE er et særdeles godt udgangspunkt for tuning uden
at øge slagvolumen.
Mvh
Claus A

Re: Spjældhuse og turbo på samme tid?

: 01 sep 2002, 10:13
af LasseW
Hvis du skal have en turbo motor, så er det ligemeget og der er et eller 4 gasspjæld, det har ingen betydning for ydelsen. Det er vigtigere at du får et topstykke der kan få luften ind og udstødningen ud. Derfor er en 16V eller 20V altid de bedste topstykker da der er store kanaler at få luft ind og ud af.

C20LET motoren er lovlig og lægge i bilen da det er en standard motor....dog ikke i din bil, men det skulle nok kunne gå igennem, så skal du have turbo på så tag da hele LET motoren.

mvh Lasse

: 20 jan 2005, 04:49
af Gæst
smid da en c20let motor i...de kan købes i tyskland til omkring en 10k...og så betal den ekstra afgift der kommer på...det ka sku ik være så slemt når det "kun" er 50hk man tuner..

jeg skal f.eks give 10k for at ombygge min corsa A 1.0-> 2.0 16v...i afgift altså....