Side 2 af 2

Re: Nu skal dytten synes !

: 14 aug 2002, 20:05
af Søren N
Hvad siger de til tuning på en anden motor(R4) end den bilen er født med(v6)??
M.v.h
Søren Nistrup

Re: Nu skal dytten synes !

: 15 aug 2002, 00:38
af LasseW
Lige det med V6 kontra R4 har jeg ikke gjort det store ud af. Brokker de sig så kan jeg jo bare betale afgiften. forskellen på en V6 og R4 kan vel ikke have været meget mere end en 10´er :-D

Bremser bliver de store fra 2,8 eller 2,9, jeg har dem allerede på i dag 260mm foran og lidt større tromler bag.

mvh Lasse

Re: Nu skal dytten synes !

: 15 aug 2002, 08:07
af BJørn
Lige angående afgift. Det virker umiddelbart som om, at du mener at du mht. afgiften kum skal betale differencen mellem en R4 og en V6, men det er jo forkert. Går ud fra, at du godt er klar over at man skal betale hele afgiften en gang til, og dvs. omkring 180% af bilens værdi (120% op til et vis beløb og derefter 180%).

Det er en regel som jeg personlig finder helt hen i vejret, men sådan er det nu en gang.

Mvh. Bjørn

P.s. jeg kan da kun slutte mig til fanskaren omkring den motor. Det bliver sgu da spændende.

Re: Nu skal dytten synes !

: 15 aug 2002, 11:17
af Tommy
Det er sq trist med de regler der er i landet. og se mange forskellige syns folk der er rundt i landet også.

jeg fik min syntes med KD filter og turbo jo, men det er lidt en anden historie:)


/vr6`eren

Re: Nu skal dytten synes !

: 15 aug 2002, 11:22
af Mad_Bart
Når du bliver træt af den der r4, går du så i gang med en BiTurbo til din v6´er ?

Jeg kan næsten ikke få luft !!