Er det noget som man skal bruge til seriøes tuning ??
Min bil er en GOLF 3 1.8CL (har fået at vide at jeg skal bruge et helt nyt indsprøjtningssystem før min bil kan rykke sig)....kan man stadig få brug for sådan en dims her ??
Jeg ved ikke ret meget om det system som er inde på Autospeed, og Noller, hvad skal du da have af Hk i den bil siden den skal have et nyt indsprøjtningssystem???
Ok Noller, der skal du nok ikke regne med at den kan følge med, medmindre at den kan udbygges til at køre med 4 dyser...
Og Bjarne A, jeg ved det faktis ikke hvad den vil koste at bygge, da jeg ikke har adgang til resten af projektet (Har ikke noget Visa kort) men ud fra billede af den, så vil jeg tro omkring de 5-600 kr uden MAP sensor og Dyse..
Jeg har sendt en Mail til Fernando Hood som har lavet den, så må vi om han sender det tilbage, hvad jeg har brug for....
Man kunne jo være heldig, at der allerede er én som læser her i forumet og har adgang til resten af siderne, som kunne download pdf filen over projektet og dele den med os andre, jeg lægger gerne noget server plads/båndbrede til det.