Side 2 af 2
: 26 sep 2013, 17:53
af K-FINN
Ja den er knastet for vildt, så da remmen hoppede(finn fejl) var der ikke plads til dem hehe
Rar med lidt ekstra hk når man skal igennem sne

: 26 sep 2013, 18:07
af luske
K-FINN skrev:Ja den er knastet for vildt, så da remmen hoppede(finn fejl) var der ikke plads til dem hehe
Rar med lidt ekstra hk når man skal igennem sne

"knastet for vildt" hvor vildt ?
hvor meget er der lavet ved den efterhånden ?
og hvornår er der ladetryk med den størrelse hårtørrer der er på ?
er næsten ikke misundelig fordi andre har en vinterbil der har tæt på 4xeffekt i forhold til min hverdagsgryde
MVH Luske
: 26 sep 2013, 18:52
af K-FINN
http://www.bilgalleri.dk/album/storbill ... nifold#/19
Vidste godt den kunne gå imod, da jeg samlede den, kunne den ikke dreje rundt hvis den ikke stod rigtig.
Ham yankey havde skrevet 8mm løft, det var så 8,8mm, det var nok til det kunne ramme imod.
Som du kan se, kommer ladetryk lidt sent, men den trækker helt ud til rpm limit, egentlig imponeret over den laver max hk ude ved 7450rpm, når den har 87,5mm i slag.Det virker rigtig godt sammen med 6 trins gearkasse
Denne her er helt ny motor, hvor der er andre stempler/stænger/knaster/toppakning.
Jeg har beholdt de orginale Toyota plejl leger og krumbasse lejer.
: 26 sep 2013, 19:24
af luske
dælme nice "vintervogn" Finn
ved ikke om det er min PC der skodder ? men kan ikke se noget med ladetryk på de pics der er smidt (skaleret for småt?)
MVH Luske
: 26 sep 2013, 19:25
af luske
dælme nice "vintervogn" Finn
ved ikke om det er min PC der skodder ? men kan ikke se noget med ladetryk på de pics der er smidt (skaleret for småt?)
MVH Luske
: 26 sep 2013, 19:28
af K-FINN
Der er ikke ladetryks kurve på, men du kan se nm er stejlt stigende ud til sidst
Ret sjov vintervogn.
Det er ved 1,85 bar, vil prøve med godt 2 bar, bare for se om effekt kurve bliver ved på samme måde, eller den møder en prop.
Det er på almindelig v-power
: 27 sep 2013, 18:28
af luske
K-FINN skrev:Der er ikke ladetryks kurve på, men du kan se nm er stejlt stigende ud til sidst
Ret sjov vintervogn.
Det er ved 1,85 bar, vil prøve med godt 2 bar, bare for se om effekt kurve bliver ved på samme måde, eller den møder en prop.
Det er på almindelig v-power
ja kan godt se den pludselig render mod toppen
men sig mig da lige ?? er bunden af den 1,5 den samme som 1,6 ? (som kan modtage uanede mængder af prygl) ?
MVH Luske
: 27 sep 2013, 18:32
af K-FINN
Nej slet ikke, den 1,6L kan tåle 3bar på orginale stempler og stænger. Min 1,5 er helt anden motor, orginal en 90hk suge motor
: 30 sep 2013, 21:45
af luske
K-FINN skrev:Nej slet ikke, den 1,6L kan tåle 3bar på orginale stempler og stænger. Min 1,5 er helt anden motor, orginal en 90hk suge motor
nårhja noget med nogen bogstaver , age og efe hvis jeg ikke husker meget i hegnet
tror svinelorten spillede mig et puds og tænkte 4afe er samme bund som 5afe hvilket sikkert også er korrekt (?) men den 1.6 jeg egentlig mente var age der kunne tage lidt øretæver

det er ikke hver dag man tænker klart , og selvom man gør er det ikke altid til at få det til at give mening på skrift
MVH Luske
: 01 okt 2013, 16:52
af K-FINN
Der findes ikke 5afe, kun 4afe og 7afe, det er 1,6 og 1,8.
E motorer er andet, der er der en 5efe, 1,5 l fra dansk paseo.
Ja det kan være forvirende
