Looped rail eller "full return" .... thats the qui
: 17 maj 2013, 00:21
Det som flere har talt om er et fuldt retur fuel set-up. Det er der ikke originalt på en SL55AMG da fuelrailen ikke har retur og efter min bedste overbevisning er det ikke at finde mere i nyere biler. (der er selvfølgelig en sikkerhedsventil der åbner og leder benzin tilbage hvis trykket skulle blive for stort) Hvad jeg har læst mig til er det pga. at den ubrugte benzin der køre i loopet bliver opvarmet i motorrummet og afgiver fordampning når den kommer retur i benzintanken ..........
ja - alle gode råd bliver taget imod med taknemlighed ........ jeg er overbevist om at tilgangsrøret til fuelrailen skal opgraderes til - som der bliver skrevet - til ca. ø 10 mm. ....... men velkommer stadigvæk lidt mere "tør teori" og gerne nogle udregninger ....
)
ja - alle gode råd bliver taget imod med taknemlighed ........ jeg er overbevist om at tilgangsrøret til fuelrailen skal opgraderes til - som der bliver skrevet - til ca. ø 10 mm. ....... men velkommer stadigvæk lidt mere "tør teori" og gerne nogle udregninger ....