Side 2 af 2

Looped rail eller "full return" .... thats the qui

: 17 maj 2013, 00:21
af amok55amg
Det som flere har talt om er et fuldt retur fuel set-up. Det er der ikke originalt på en SL55AMG da fuelrailen ikke har retur og efter min bedste overbevisning er det ikke at finde mere i nyere biler. (der er selvfølgelig en sikkerhedsventil der åbner og leder benzin tilbage hvis trykket skulle blive for stort) Hvad jeg har læst mig til er det pga. at den ubrugte benzin der køre i loopet bliver opvarmet i motorrummet og afgiver fordampning når den kommer retur i benzintanken ..........

ja - alle gode råd bliver taget imod med taknemlighed ........ jeg er overbevist om at tilgangsrøret til fuelrailen skal opgraderes til - som der bliver skrevet - til ca. ø 10 mm. ....... men velkommer stadigvæk lidt mere "tør teori" og gerne nogle udregninger ....;))

: 17 maj 2013, 08:03
af HenrikGM
Nybils design har et lidt andet target end høj ydelse, så ofte kan man ikke bruge en del af nybilsdesignet i dette forum. Medmindre man bygger efter økonomi+emission,.

: 19 jun 2013, 00:15
af Jubidition
Nu kan jeg ikke rigtig se noget nogen steder om det er med trykladning eller ej. Hvis det er med trykladning vil jeg mene vi skal over 5 L/min for at nå 600 hk. Min nuværende Walbro 440lph pumpe laver 7,2 L/min i tomgang og lige over 6 L/min ved 1,5 bar tryk på railen. Den er testet både på pumpegas og e85 til over 600 hk på begge dele på den ene pumpe. :gnaek: