den blev rullet 5 gange uden og 5 gange med dimsen monteret - og der var ingen diskussion, den koster i snit 14 heste over næsten hele skalaen af have monteret
Test af el-turbo
Redaktør: Moderatorer
-
michael f
- Medlem
- Indlæg: 240
- Tilmeldt: 26 jul 2005, 03:55
- Geografisk sted: kalundborg
-
møffe
- Mester Medlem
- Indlæg: 2507
- Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
-
Jesper H
- Senior Medlem
- Indlæg: 450
- Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
- Geografisk sted: Sønderjylland
-
Jesper H
- Senior Medlem
- Indlæg: 450
- Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
- Geografisk sted: Sønderjylland
I Sverige for de hævet 4 hk ud af sådan en satan 
http://www.youtube.com/watch?v=4L358YXYAEU ved 1 min
http://www.youtube.com/watch?v=4L358YXYAEU ved 1 min
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Ja, det er derfor de kører kører kortere tider.K-FINN skrev:Svenske hk er vel mindre værd end danske, lige som kronen ?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!