Det var mit indtryk, sådan jævnt fordelt over internettet at en del ikke syntes at det var godt nok.m power skrev:Hvem er det der klynker ?John Sahl skrev:Sådan en god nyhed, og straks klynker alle og vil have mere.
Bane ved korskroen
Redaktør: Moderatorer
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Re: ..
-
lqs
- Mester Medlem
-
Jesper H
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
-
VAG mekaniker
- Senior Medlem
- Geografisk sted: fyn kerteminde
Ang DASU, er der nogen her som udtaler sig ....lqs skrev:det er da skide godt. om strækningen der races over kan blive 201m eller 175m er vel reelt ligegyldigt.
samtidig lyder det fuldt ud som noget der kan lade sig gøre. eneste der undrer mig, er at der per automatik sker en kobling til DASU, med alt hvad det indebærer.
MVH søren
http://www.opelpower.dk/forum/viewtopic.php?t=55722
v/h Peter
-
m power
- Mester Medlem
OkayJohn Sahl skrev:Det var mit indtryk, sådan jævnt fordelt over internettet at en del ikke syntes at det var godt nok.m power skrev:Hvem er det der klynker ?John Sahl skrev:Sådan en god nyhed, og straks klynker alle og vil have mere.
Jeg håber bare at det bliver til noget og ikke går i vasken igen.
Det vil bare være så fedt med den bane
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Jeg er på ingen måde uenig.!m power skrev:OkayJohn Sahl skrev:Det var mit indtryk, sådan jævnt fordelt over internettet at en del ikke syntes at det var godt nok.m power skrev:Hvem er det der klynker ?John Sahl skrev:Sådan en god nyhed, og straks klynker alle og vil have mere.
Jeg håber bare at det bliver til noget og ikke går i vasken igen.
Det vil bare være så fedt med den bane
- Chrisis
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: Denmark
Bane.
Det der falder mig mest for brystet, inde på den Opel side, er at de har mest travlt med at Striben Esbjerg skulle betale selv.
Så synes jeg da også godt nok folk selv skulle betale for deres fodboldbaner, Tennisbaner, ridehuse, petanque baner osv...
Det andet er da diskriminering så det batter.
Fedt at der ENDELIG kommer en bane i DK.
Så synes jeg da også godt nok folk selv skulle betale for deres fodboldbaner, Tennisbaner, ridehuse, petanque baner osv...
Det andet er da diskriminering så det batter.
Fedt at der ENDELIG kommer en bane i DK.
It's a fast world....
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Er det kun mig der ikke kan få lyd på dette klip?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Jesper H
- Senior Medlem
-
Jesper H
- Senior Medlem