Europa's hurtigeste starlet ?
Redaktør: Moderatorer
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
-
K-FINN
- Mester Medlem
Joo, har da min motor bygget, men ikke fået den lagt i endnuCaptain Slow skrev:lad nu være ed at være så beskeden Finn, vi ved du har gået og fusket med din Starlet,,K-FINN skrev:Dykker: Det er ikke min starlet der har kørt det, det er min kammerat jacob i hans starlet ep70.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
- MTECH
- Medlem
6.4 er sku godt gået..problemet er nok at finde en bane med det samme bid i som malmø på 402meter..hvad sagde jakobs 60ft på malmø?
hvis jeg ik husker helt forkert var det 1.6 han havde som bedste 60ft på mantorp ,jeg husker så ik 1/8 mile tiden ..hvad var den?
mere effekt og større dæk så kører bussen..
btw det link til de hurtigste tider på biler er da spild af tid og kigge på..de hurtigste ligger sjældent deres tider derind.
hvis jeg ik husker helt forkert var det 1.6 han havde som bedste 60ft på mantorp ,jeg husker så ik 1/8 mile tiden ..hvad var den?
mere effekt og større dæk så kører bussen..
btw det link til de hurtigste tider på biler er da spild af tid og kigge på..de hurtigste ligger sjældent deres tider derind.
R36-GT45R-AWD
1/4mile- 9.7@233km/h
1/4mile- 9.7@233km/h
-
K-FINN
- Mester Medlem
Hmm kan squ ikke huske de andre tider desværre..
Ja der er stadig mulighed for mere ladetryk, og justering af launch, for mere ladetryk ved start, jacob sagde den skulle næsten i begrændser for ikke dø. Vildt så meget bid der er deroppe
Ja der er stadig mulighed for mere ladetryk, og justering af launch, for mere ladetryk ved start, jacob sagde den skulle næsten i begrændser for ikke dø. Vildt så meget bid der er deroppe
- martin høj
- Mester Medlem
- Geografisk sted: KBH
Re: Europa's hurtigeste starlet ?
Findes der noget video der fra ??K-FINN skrev:Måske ikke, men ØGT nærmer sig en 9.xx tid.
Kørte 10.26 på mantorp, og lavede en 6.401 og 187km/t over stregen på 201m i malmø idag.
Ret flot, når man tænker på, den faktisk er som da den forlod fabrikken, eneste modifikation vedrørende undervogn er en D2 drag undervogn.
Corolla Gti Turbo
- MTECH
- Medlem
kunne ellers ha været sjovt at sammenligne tidene på 201m,jeg syns at det jeg generalt ser med alle andre jeg kender,er at de kører fantom tider i malmø,som de ikke kan lave tilsvarende på en 402meter bane..det også derfor jeg aldrig selv har kørt deroppe..K-FINN skrev:Hmm kan squ ikke huske de andre tider desværre..
vi sku ha en 402 meter bane med samme grip som malmø i nærheden så ville det være brugbart..
R36-GT45R-AWD
1/4mile- 9.7@233km/h
1/4mile- 9.7@233km/h
-
K-FINN
- Mester Medlem
Re: Europa's hurtigeste starlet ?
martin høj skrev:Findes der noget video der fra ??K-FINN skrev:Måske ikke, men ØGT nærmer sig en 9.xx tid.
Kørte 10.26 på mantorp, og lavede en 6.401 og 187km/t over stregen på 201m i malmø idag.
Ret flot, når man tænker på, den faktisk er som da den forlod fabrikken, eneste modifikation vedrørende undervogn er en D2 drag undervogn.
Ja der er optaget en del deroppe fra, regner med vedkommende ligger det på nettet..
MTEC: Ja jacob sagde, der var RIGTIG meget bid i malmø, kunne være fedt med sådan en bane i DK, men det har nok lange udsigter
-
lqs
- Mester Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=xsTjfWsJQAA mere starlet....