Side 2 af 3

: 17 jun 2011, 20:12
af MKuhre
Eller det skulle den ret gerne blive :D

: 17 jun 2011, 20:46
af MKuhre
Er også lidt spændt :D har været i gang i 13 måneder :D min er ikke så voldsomt sadt op min er en 6262 :D det svare til en 35 men skulle være god for små 800 :D

: 17 jun 2011, 21:56
af Scarface
jeg har selv kørt med en spec stage 3+ seks pladet.
den holdte fint til 550 hk :) og kører pt i min ven 1jzgte med 450hk uden en forkert prut...:)

men projektet lyder da ret vildt, er der ikke en buildtråd et sted?

: 18 jun 2011, 01:23
af Staalanden
Aner ik hva en Spec 3+ kan klare, men har lige fået en Spec 2+ i min Sunny 4wd. Godt nok med max 330hk. Men er meget tilfreds med den. Er sgu godt bid i, og til at køre med

: 18 jun 2011, 10:28
af MKuhre
det lyder lidt mere betryggende :D

nej har desværre ikke nogen tråd til projektet :) men kan smide den nuværende spec liste ind, på de ting der er købt hjem, mangler kun intercooler og bov. så den er ret komplet :) hvis det skulle have interesse ? :D

: 18 jun 2011, 11:57
af Scarface
ja det ku være fedt nok at se, gerne med billeder!
altid spændende at se hvad andre bygger og måske selv blive lidt inspireret :reading:

: 18 jun 2011, 12:25
af MKuhre
Mr2 GT-S JDM coupe med fast tag ( skulle være den hurtigste og letteste std model ) 3gen 3sgte 245 hk
Mods:
Race Portet og hornet 3gen topstykke
Modificeret 5sfe block. 1000 hk

CP pistons 87 mm 300hk/cyl
Carillo conrods H beam 1100+
HKS headgasket 1,6mm
HKS camshafts intake / exhaust 264
HKS camgears
HKS Timingsbelt
HKS valve springs
Ferrea Valves - Intake
Ferrea Valves – Exhaust
Arp Fly Bolts
Arp main studs
Arp Topbolts
Arp headbolts
Powerentreprise crank bearing
Powerentreprice rod bearings
Dynamich 725cc Top feed injectors (skal måske skiftes)
Aeromotive -10AN Fuel Filter
Aeromotive Fuel Pressure Regulator
Aeromotive A1000 Fuel pump
PHR Custom Fuel Rail Delivery Pipe
AEM fuel / air gage
SPEC stage 3+ kobling
Prolite svinghjul
Presicion 6262 turbo
Apexi power FC – ECU
Greddy trust udstødning
Rougemotorsport manifold og Downpipe
Tial 50 mm Wastegate.
TRD racing thermostat
Moroso Oilpan
16 rækkers olikøler
greddy timer, boostcontroler.

intercooleren skal være i bagagerummet, og bliver en air to air da det skulle være den bedste løsning :)


har sikkert glemt noget :D men det er listen indtil videre :)

: 18 jun 2011, 12:26
af MKuhre
har faktisk ikke billeder af projektet endnu :/ kun af bilen og nogle af delene :/

: 18 jun 2011, 14:15
af Scarface
billeder er billeder, op med skidtet!! ;)

men seriøse dele du der har hentet hjem, den ska nok blive en bil for voksne... :tooth:

: 18 jun 2011, 15:52
af MKuhre
det har været en dyr omgang :D der er ikke meget oem tilbage på bilen :) der køre nogle stykker ude i verden med et lidt tilsvarende setup og de svinger fra 600 - 900 rwhp så vidt jeg kan læse mig frem til så det er et voldsomt set op :D dog skal min være en street bil, så mine knaster er ikke så skarpe, og den har mindre dyser men ellers ligger det MEGET tæt på hinanden, jeg mangler lige at finde en intakemanifold :D men den gamle skulle kunne klare over 600 hk.

mine billeder er for store siger den :/ 256 kb max de er 1.8-2.5 mb :/