Spec stage 3+ kobling, hvad kan den klare ?
Redaktør: Moderatorer
- Scarface
- Medlem
- Indlæg: 121
- Tilmeldt: 07 aug 2009, 12:23
- Geografisk sted: aabenraa
- Staalanden
- Mester Medlem
- Indlæg: 591
- Tilmeldt: 23 nov 2003, 12:13
- Geografisk sted: Slagelse
-
MKuhre
- Medlem
- Indlæg: 165
- Tilmeldt: 09 okt 2010, 18:54
Mr2 GT-S JDM coupe med fast tag ( skulle være den hurtigste og letteste std model ) 3gen 3sgte 245 hk
Mods:
Race Portet og hornet 3gen topstykke
Modificeret 5sfe block. 1000 hk
CP pistons 87 mm 300hk/cyl
Carillo conrods H beam 1100+
HKS headgasket 1,6mm
HKS camshafts intake / exhaust 264
HKS camgears
HKS Timingsbelt
HKS valve springs
Ferrea Valves - Intake
Ferrea Valves – Exhaust
Arp Fly Bolts
Arp main studs
Arp Topbolts
Arp headbolts
Powerentreprise crank bearing
Powerentreprice rod bearings
Dynamich 725cc Top feed injectors (skal måske skiftes)
Aeromotive -10AN Fuel Filter
Aeromotive Fuel Pressure Regulator
Aeromotive A1000 Fuel pump
PHR Custom Fuel Rail Delivery Pipe
AEM fuel / air gage
SPEC stage 3+ kobling
Prolite svinghjul
Presicion 6262 turbo
Apexi power FC – ECU
Greddy trust udstødning
Rougemotorsport manifold og Downpipe
Tial 50 mm Wastegate.
TRD racing thermostat
Moroso Oilpan
16 rækkers olikøler
greddy timer, boostcontroler.
intercooleren skal være i bagagerummet, og bliver en air to air da det skulle være den bedste løsning
har sikkert glemt noget
men det er listen indtil videre 
Mods:
Race Portet og hornet 3gen topstykke
Modificeret 5sfe block. 1000 hk
CP pistons 87 mm 300hk/cyl
Carillo conrods H beam 1100+
HKS headgasket 1,6mm
HKS camshafts intake / exhaust 264
HKS camgears
HKS Timingsbelt
HKS valve springs
Ferrea Valves - Intake
Ferrea Valves – Exhaust
Arp Fly Bolts
Arp main studs
Arp Topbolts
Arp headbolts
Powerentreprise crank bearing
Powerentreprice rod bearings
Dynamich 725cc Top feed injectors (skal måske skiftes)
Aeromotive -10AN Fuel Filter
Aeromotive Fuel Pressure Regulator
Aeromotive A1000 Fuel pump
PHR Custom Fuel Rail Delivery Pipe
AEM fuel / air gage
SPEC stage 3+ kobling
Prolite svinghjul
Presicion 6262 turbo
Apexi power FC – ECU
Greddy trust udstødning
Rougemotorsport manifold og Downpipe
Tial 50 mm Wastegate.
TRD racing thermostat
Moroso Oilpan
16 rækkers olikøler
greddy timer, boostcontroler.
intercooleren skal være i bagagerummet, og bliver en air to air da det skulle være den bedste løsning
har sikkert glemt noget
Senest rettet af MKuhre 18 jun 2011, 12:31, rettet i alt 2 gange.
-
MKuhre
- Medlem
- Indlæg: 165
- Tilmeldt: 09 okt 2010, 18:54
det har været en dyr omgang
der er ikke meget oem tilbage på bilen
der køre nogle stykker ude i verden med et lidt tilsvarende setup og de svinger fra 600 - 900 rwhp så vidt jeg kan læse mig frem til så det er et voldsomt set op
dog skal min være en street bil, så mine knaster er ikke så skarpe, og den har mindre dyser men ellers ligger det MEGET tæt på hinanden, jeg mangler lige at finde en intakemanifold
men den gamle skulle kunne klare over 600 hk.
mine billeder er for store siger den :/ 256 kb max de er 1.8-2.5 mb :/
mine billeder er for store siger den :/ 256 kb max de er 1.8-2.5 mb :/