Jeg brugte ren argon. Men hvad med strøm og trådfremføring, var der noget der skulle stilles helt mystisk eller kunne du stort set bruge næsten ens værdier?Ferrari Killer skrev:Jeg har lavet to udstødninger på den måde, og har aldrig haft problemer med min CO2 svejser.
Blandgas og rustfri tråd - ingen problemer der.
Rustfri tråd i co2'eren
Redaktør: Moderatorer
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
PRS_Tremonti
- Medlem
- Indlæg: 116
- Tilmeldt: 10 apr 2009, 18:04
- Ferrari Killer
- Senior Medlem
- Indlæg: 298
- Tilmeldt: 16 jan 2006, 15:23
Stort set samme værdier og indstillinger...Runesm skrev:Jeg brugte ren argon. Men hvad med strøm og trådfremføring, var der noget der skulle stilles helt mystisk eller kunne du stort set bruge næsten ens værdier?Ferrari Killer skrev:Jeg har lavet to udstødninger på den måde, og har aldrig haft problemer med min CO2 svejser.
Blandgas og rustfri tråd - ingen problemer der.
V.H.
Ronnie Bonde
Selvgjort er velgjort....og nogen gange meget dyrt...
Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget!
Nuværende biler:
Alfa 166 2,5 V6 - sugesekser til cruiserstilen
Alfa 155 Q4 - brutal turbo m. 4 hjulstræk til ræs
Ronnie Bonde
Selvgjort er velgjort....og nogen gange meget dyrt...
Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget!
Nuværende biler:
Alfa 166 2,5 V6 - sugesekser til cruiserstilen
Alfa 155 Q4 - brutal turbo m. 4 hjulstræk til ræs