: 21 maj 2011, 15:06
Det vi snakker om er at de tager rup og stup nærmest efter et tilfældigheds princip, helt uden at skele nærmere til hvad det er for en kunde og hvordan hans historie i øvrigt er. Enden på historien fra LQS' link beviser det faktisk. Bilen er tilbage i den gamle forsikring efter at en der kunne råbe højt nok tog affære. Runa har dermed faktisk erkendt at det var en overreaktion uden forvarsel at smide denne kunde ud og blackliste ham kun på basis at nogle billeder fundet på nettet. Han gjorde faktisk ikke noget der var i strid med den forsikring han havde tegnet.John Sahl skrev:.... så hvis den ene part lyver om de faktiske forhold, så er der jo kun de "gode" kunder til at betale...
Men historien endte kun godt fordi den rigtige tog affære. Grundlæggende er selskaberne totalt kolde i røven over at der smutter en del gode kunde med i skraldespanden når de forsøger at fjerne de uønskede. Det er ren bulldozer metode, ala når de bandlyser f.eks et bilmærke. Hvorefter det er no-go, uanset om ejeren så er en 75 årig kvinde der har kørt skadesfri i 50år ...der er bare lukket.