Side 2 af 2

Re: rpm

: 31 mar 2011, 16:15
af m power
Brian SPC skrev:Altså tilslutningen ser sådan ud :

12v til ben 85
MS Tacho out og signal ledning til RPM måler til ben 86

Og ben 30 og 87 bruges ikke.

Eller har jeg misforstået det ?

Relæ diagram :
Billede


jeg har 12v til ben 86
MS tacho out og signal ledning til RPM måler til ben 85.

men det bør jo være hip som hap om det er den ene eller anden løsning.

men virker det gør det :-)

: 31 mar 2011, 16:29
af Brian SPC
Kanon, det vil jeg lige prøve på lørdag så. Er mekaniker på en drift bil som skal køre til Challange Day på lørdag i Vandel, og det er nu rart for ham at vide hvor mange rpm den går med :-)

: 31 mar 2011, 17:05
af m power
Brian SPC skrev:Kanon, det vil jeg lige prøve på lørdag så. Er mekaniker på en drift bil som skal køre til Challange Day på lørdag i Vandel, og det er nu rart for ham at vide hvor mange rpm den går med :-)


det kan være jeg kigger der op, der er jo også 402mtr den dag :D
mvh brian :wink:

: 31 mar 2011, 17:51
af Morten VJ
Det virker fint det med relæet, hvis omdrejningstælleren oprindeligt får sit signal fra kl.1 på tændspolen.
Husk at fjerne kontakt pladen fra relæet, ellers lamer det meget-

MVH

Morten

Rpm

: 31 mar 2011, 17:58
af Brian SPC
Det går jeg ud fra at sådan en alm rpm måler fra en udstyrs butik gør, de er som regel beregnet til kl 1 signal.

Piller lige den forbindelse ud af relæet. 30-87.

: 31 mar 2011, 19:43
af Jesper H
Billede :)