: 29 jan 2011, 20:23
Jakobsen skrev:Det passer ik at en sinter lamel ikke er bedere end orginalen, den sku gerne ku klare flere hk og mere moment
ja men som minimum skal dnt jo kombineres med en opstrammet trykfod
Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
http://powerforum.dk/
Jakobsen skrev:Det passer ik at en sinter lamel ikke er bedere end orginalen, den sku gerne ku klare flere hk og mere moment
Volvo-Dennis skrev:Jeg kørte gennem en rundkørsel på vejen hjem, i 2 gear.. Ud af rundkørselen fik den lidt gas, og så snart den begyndte at lave tryk begyndte den af fedte noget. Hmm..
Koblingen kan ikke justeres, da det er hydraulisk...
Den var en lille smule tykkere end den gamle, som var lidt slidt. Så tænkte at det var ok. Trykpladen er dog en standard model..
Lamellen ved jeg ikke hvor kommer fra, da den fulgte med i handelen da jeg købte bilen. Og sælger kan jeg ikke lige spørge, da han er i udlandet i en måneds tid.
Volvo-Dennis skrev:Jeg tror bare det ender med en ny standard kobling, så er jeg ude over det problem.
Jeg har jo tidligere haft en 760, med en sachs kobling der snildt holdte til 356nm. Sinter'en blev monteret, fordi den fulgte med i en stak reservedele til bilen. Og jeg troede så at det bare lige var "vupti".
Men man lærer noget hver dag