: 18 nov 2010, 18:48
Havde en AE86 for mange år siden. Der var hjullet ikke flækket, men var begyndt at arbjede sig løs. Tror nogen havde "mast" hjulet på, for not gangen virkelig helt ødelagt. Opdagede det heldigvis før det var forsent
Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
http://powerforum.dk/
"nogen" har pillet noget af, for at sætte noget andet på ikke? det leder mig hen på at der er lavet en fejl, i forbindelse med denne ombytning. men der er jo ikke sket noget. så pyt.ove lungskov skrev:Det er et remhjul i støbejern fra en silvertop så nej ''nogen'' har ikke tunet noget remhjul eller noget her, da jeg ikke køre med kompressor men turbo deraf som jeg også skrev agz(T)e. og umiddelbart er der ikke sket noget med ventilerne da den køre igen. kunne bar godt tænke mig og finde ud af hvorfor den gjorde det? er det en sygdom på disse motore??
Ps. bolten er spændt i det moment den skal.
lqs skrev:"nogen" har pillet noget af, for at sætte noget andet på ikke? det leder mig hen på at der er lavet en fejl, i forbindelse med denne ombytning. men der er jo ikke sket noget. så pyt.ove lungskov skrev:Det er et remhjul i støbejern fra en silvertop så nej ''nogen'' har ikke tunet noget remhjul eller noget her, da jeg ikke køre med kompressor men turbo deraf som jeg også skrev agz(T)e. og umiddelbart er der ikke sket noget med ventilerne da den køre igen. kunne bar godt tænke mig og finde ud af hvorfor den gjorde det? er det en sygdom på disse motore??
Ps. bolten er spændt i det moment den skal.
m power skrev:lqs skrev:"nogen" har pillet noget af, for at sætte noget andet på ikke? det leder mig hen på at der er lavet en fejl, i forbindelse med denne ombytning. men der er jo ikke sket noget. så pyt.ove lungskov skrev:Det er et remhjul i støbejern fra en silvertop så nej ''nogen'' har ikke tunet noget remhjul eller noget her, da jeg ikke køre med kompressor men turbo deraf som jeg også skrev agz(T)e. og umiddelbart er der ikke sket noget med ventilerne da den køre igen. kunne bar godt tænke mig og finde ud af hvorfor den gjorde det? er det en sygdom på disse motore??
Ps. bolten er spændt i det moment den skal.
der med mener du at hvis noget har været adskildt og der efter bliver defekt, så er det pga af fejlmontage
HenrikGM skrev:m power skrev:lqs skrev:"nogen" har pillet noget af, for at sætte noget andet på ikke? det leder mig hen på at der er lavet en fejl, i forbindelse med denne ombytning. men der er jo ikke sket noget. så pyt.ove lungskov skrev:Det er et remhjul i støbejern fra en silvertop så nej ''nogen'' har ikke tunet noget remhjul eller noget her, da jeg ikke køre med kompressor men turbo deraf som jeg også skrev agz(T)e. og umiddelbart er der ikke sket noget med ventilerne da den køre igen. kunne bar godt tænke mig og finde ud af hvorfor den gjorde det? er det en sygdom på disse motore??
Ps. bolten er spændt i det moment den skal.
der med mener du at hvis noget har været adskildt og der efter bliver defekt, så er det pga af fejlmontage
Mon ikke han opfordrer til at se efter årsagen. Det er meget sjældent noget bliver defekt uden grund...
ove lungskov skrev:Jeg havde tjekket at not og notgang så fint ud og den skulle faktisk næsten presses i akslen, og remhjulet er IKKE blevet tævet ind over som man kunne tro, det hele var lækkert da jeg samlede det så derfor forstår jeg det bare ikke. men som captain slow skriver ''shit happens'' det kan være at jeg har været uheldig at der måske har været en lille revne i hjulet jeg ikke har set, men det så fint ud inden jeg spændte det på såå.??