Det sjove ved det, er at de fleste motorstyringer ikke udenvidere lader sig imponere på helt samme måde
VEbucket imod dutycycle?
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Jeg oplever nogle gange at folk har fået sadt en forkert reqfuel fordi at de hører efter "dem på tanken". Oplysningerne er således befængt med "boostede" værdier, feks blev dyserne lige 40% større overnight.
Det sjove ved det, er at de fleste motorstyringer ikke udenvidere lader sig imponere på helt samme måde
Det sjove ved det, er at de fleste motorstyringer ikke udenvidere lader sig imponere på helt samme måde
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
HenrikGM skrev:Jeg oplever nogle gange at folk har fået sadt en forkert reqfuel fordi at de hører efter "dem på tanken". Oplysningerne er således befængt med "boostede" værdier, feks blev dyserne lige 40% større overnight.
Det sjove ved det, er at de fleste motorstyringer ikke udenvidere lader sig imponere på helt samme måde
En reqfuel på 5,3ms - ud fra 2000cc, 630cc dyser og afr på 14,7.
Dog har jeg en mistanke om at min benzintryksregulator måske kan være en 2,5 bars, frem for en 3 bars.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo