Side 2 af 4
: 26 aug 2010, 10:41
af Ravnen
Captain Slow skrev:den var tissetrængende..
mon ikke Nick selv kommer med et mere detaljeret svar
Toppakninger med pyramideringe... og et forsøg på at få det til at holde tæt, pakningerene var en anelse utætte også inden jeg kørte, dog ikke mere end det var til at leve med for en kort bemærkning (skulle jo lige se hvordan det nye NOS tilskud fungerede inden hele banden skal til Rotenburg) var foriøvrigt på rullefelt hele fredagen uden at det var et større problem, men sådan er det jo bare; den virkelige verden gør ondt - og Darth er ligeglad...
Lige nu er jeg igang med at udbedre, så vi kan få sat nogle brugbare tider inden sæsonen slutter.
: 26 aug 2010, 16:58
af luske
Ravnen skrev:Captain Slow skrev:den var tissetrængende..
mon ikke Nick selv kommer med et mere detaljeret svar
Toppakninger med pyramideringe... og et forsøg på at få det til at holde tæt, pakningerene var en anelse utætte også inden jeg kørte, dog ikke mere end det var til at leve med for en kort bemærkning (skulle jo lige se hvordan det nye NOS tilskud fungerede inden hele banden skal til Rotenburg) var foriøvrigt på rullefelt hele fredagen uden at det var et større problem, men sådan er det jo bare; den virkelige verden gør ondt - og Darth er ligeglad...
Lige nu er jeg igang med at udbedre, så vi kan få sat nogle brugbare tider inden sæsonen slutter.
hvad sagde rullefeltet så ??
MVH Luske
: 26 aug 2010, 18:44
af Ravnen
Over 700Hk og over 1000Nm, mere får du ikke ud af mig...
Vi er jo ikke færdige endnu
Indtil videre holder vi ved 1,5 Bar og 7000 på begrænseren. Og når det så virker som det skal, så kommer det sjove... mere tryk med dertilhørende motorsprængning, eller febertid...
: 26 aug 2010, 19:25
af K-FINN
Hvorfor er det hemmeligt ?
: 26 aug 2010, 19:33
af Captain Slow
kan være det er noget Nick har lært af nogle jyder, som synes det er sjovt at tosse rundt om den varme grød
ps. jeg nåede under 700 hk, og under 1000 nm
men trykker jo også kun ca. det halve

: 26 aug 2010, 21:40
af luske
Ravnen skrev:Over 700Hk og over 1000Nm, mere får du ikke ud af mig...
Vi er jo ikke færdige endnu

Indtil videre holder vi ved 1,5 Bar og 7000 på begrænseren. Og når det så virker som det skal, så kommer det sjove... mere tryk med dertilhørende motorsprængning, eller febertid...
lyder da lovende

eller hvad ? hvad havde du egentlig selv regnet med / håbet på af effekt ?? er der langt til målet eller var der ikke noget reelt mål andet end det bare skulle være bedere end den "gamle" kværn ?
MVH Luske
: 26 aug 2010, 21:46
af Darth Sidious
K-FINN skrev:Hvorfor er det hemmeligt ?
kan det ikke være lige meget om det er hemmeligt. den springer jo i luften igen....

: 26 aug 2010, 22:00
af Yugo Turbo
man kan jo sagtens spille bred, når man ikke selv møder op med noget der fyrer...

at nicks så fyrer af hele tiden er noget andet

: 27 aug 2010, 10:09
af Ravnen
luske skrev:Ravnen skrev:Over 700Hk og over 1000Nm, mere får du ikke ud af mig...
Vi er jo ikke færdige endnu

Indtil videre holder vi ved 1,5 Bar og 7000 på begrænseren. Og når det så virker som det skal, så kommer det sjove... mere tryk med dertilhørende motorsprængning, eller febertid...
lyder da lovende

eller hvad ? hvad havde du egentlig selv regnet med / håbet på af effekt ?? er der langt til målet eller var der ikke noget reelt mål andet end det bare skulle være bedere end den "gamle" kværn ?
MVH Luske
Jeg har som sådan ikke regnet med noget særligt, den gamle motor havde jo flere issues, som alle mere eller mindre, pegede tilbage på at toppene ikke kunne levere det flow der var behov for, dette bør ikke tilfældet med den "nye" motor idet denne har væsentligt bedre toppe og for den sags skyld stærkere bund takket være

Cosworth.
Når jeg ikke regner med noget særligt er det fordi at med efter de 700 Hk er passeret på denne motor, så er jeg på uudforsket område, jeg ved simpelthen ikke hvor problemerene vil dukke op - og om de vil dukke op... Den gamle 4L kunne ikke tage det store moment ved de lave omdrejninger og ville ikke levere over 5000. Den nye burde (og gør) levere over 6000, faktisk så har jeg, med gassen stort set fuldt ladetryk fra 4200 til jeg møder begrænseren og hvis dette holder så skal der ændres på det faktum at motoren er standard (flow, ventiler og knaster) og om nødvendigt skrues op for ladetrykket, evt. mindre gas og andre turboer.
Som man siger; the sky is the limit - enten går man i luften eller så gør motoren det...
: 27 aug 2010, 13:56
af Gummispoiler
Syntes at huske billeder på et tidspunkt af en stødstangs V6. Kører du stadig med stødstænger eller er det her cosWORTH spiller ind? Dvs. ingen stødstænger.