Side 2 af 3

: 13 jul 2010, 22:17
af m power
jeg har en infarød varmepistol så jeg kan jo hurtig måle temp på forfilter pumpe/filter og dysebro.

pt er walbro afmonteret, og jeg vil prøve at lade den køre i en prøvestand, for at se om den også skaber sig der.

: 14 jul 2010, 08:53
af HenrikGM
hvor meget strøm trækker den?

: 14 jul 2010, 18:49
af m power
fisk :)
jeg prøver lige at måle det når jeg monterer den igen :D

: 14 jul 2010, 20:11
af ladathomas
hvad har du som trækker benzinen op til den eller køre du med swell port system ??

kan jo være benzinen har for svært ved og komme op til pumpen

: 14 jul 2010, 21:17
af m power
der sidder en standart mr2 pumpe i tanken

det vil så sige at walbro bliver brugt til boostup pumpe, da den sidder inline sammen med den originale pumpe.

: 14 jul 2010, 22:50
af ladathomas
ja så burte det virke har selv kørt med samme system med samme pumpe en gang og det virkede fint

: 09 aug 2010, 20:49
af 2fat2fly
Har du fundet fejlen ?
Tænkte på om din pumpe i tanken ikke kørte mere, så Walbroen skal suge ekstremt for at klare jobbet ?

: 09 aug 2010, 20:56
af m power
2fat2fly skrev:Har du fundet fejlen ?
Tænkte på om din pumpe i tanken ikke kørte mere, så Walbroen skal suge ekstremt for at klare jobbet ?


pumpen er sendt til reklamation i dag, den hyler som en stukket gris og den giver ingen tryk.
så pt kører jeg kun med den originale pumpe og det fungerer som det skal.

: 09 aug 2010, 22:59
af HenrikGM
Dont fix something that aint broken.... :popcorn:

: 10 aug 2010, 09:07
af m power
HenrikGM skrev:Dont fix something that aint broken.... :popcorn:


den forstår jeg ikke :?:

den originale pumpe giver ca 190L ved frit løb og ved 3bar tryk kun
ca 60L.
sætter jeg en klemme på retur er max tryk den kan levere er 4bar.
så det er jo et must med en større pumpe.