varm walbro 255L benzinpumpe

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
m power
Mester Medlem
Indlæg: 1248
Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49

#11 Indlæg af m power »

jeg har en infarød varmepistol så jeg kan jo hurtig måle temp på forfilter pumpe/filter og dysebro.

pt er walbro afmonteret, og jeg vil prøve at lade den køre i en prøvestand, for at se om den også skaber sig der.
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#12 Indlæg af HenrikGM »

hvor meget strøm trækker den?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
m power
Mester Medlem
Indlæg: 1248
Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49

#13 Indlæg af m power »

fisk :)
jeg prøver lige at måle det når jeg monterer den igen :D
Brugeravatar
ladathomas
Senior Medlem
Indlæg: 289
Tilmeldt: 07 nov 2004, 10:32
Geografisk sted: køge
Kontakt:

#14 Indlæg af ladathomas »

hvad har du som trækker benzinen op til den eller køre du med swell port system ??

kan jo være benzinen har for svært ved og komme op til pumpen
1000 hk er hejmme
( 6 biler :=) )
m power
Mester Medlem
Indlæg: 1248
Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49

#15 Indlæg af m power »

der sidder en standart mr2 pumpe i tanken

det vil så sige at walbro bliver brugt til boostup pumpe, da den sidder inline sammen med den originale pumpe.
Brugeravatar
ladathomas
Senior Medlem
Indlæg: 289
Tilmeldt: 07 nov 2004, 10:32
Geografisk sted: køge
Kontakt:

#16 Indlæg af ladathomas »

ja så burte det virke har selv kørt med samme system med samme pumpe en gang og det virkede fint
1000 hk er hejmme
( 6 biler :=) )
2fat2fly
Mester Medlem
Indlæg: 948
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Fyn

#17 Indlæg af 2fat2fly »

Har du fundet fejlen ?
Tænkte på om din pumpe i tanken ikke kørte mere, så Walbroen skal suge ekstremt for at klare jobbet ?
m power
Mester Medlem
Indlæg: 1248
Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49

#18 Indlæg af m power »

2fat2fly skrev:Har du fundet fejlen ?
Tænkte på om din pumpe i tanken ikke kørte mere, så Walbroen skal suge ekstremt for at klare jobbet ?


pumpen er sendt til reklamation i dag, den hyler som en stukket gris og den giver ingen tryk.
så pt kører jeg kun med den originale pumpe og det fungerer som det skal.
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#19 Indlæg af HenrikGM »

Dont fix something that aint broken.... :popcorn:
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
m power
Mester Medlem
Indlæg: 1248
Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49

#20 Indlæg af m power »

HenrikGM skrev:Dont fix something that aint broken.... :popcorn:


den forstår jeg ikke :?:

den originale pumpe giver ca 190L ved frit løb og ved 3bar tryk kun
ca 60L.
sætter jeg en klemme på retur er max tryk den kan levere er 4bar.
så det er jo et must med en større pumpe.
Besvar