Captain Slow skrev:det var egentlig også den første plan,,,men så dukkede den der gt45 kinarulle op til foræringspris, kontra et par nye twinscroll møller, samt lidt issues ang. IC setup ifht til plads,,
derfor blev det single setup
Ok, sådan går det jo tit Men stadigvæk så har i bygget mere effekttivt med jeres "twin-turbo" setup end mange andre tidligere har med V-motor hvor folk bare har samlet 2 x single entry i 1 x single T4 hus. Det er heraf jeg stadig får det til at i har gavn af split på WG.
Yderst nyttig læsning den ros skal i have herinde.
Jeg har blot et spøgsmål til sidst, nu er motoren en række sekser fra en Bmw, rækkefølgen af rør forstået på den måde at i hvilken rækkefølge skal svejses ? altså om cylinder 2-4-6 skal svejses sammen i et stykke og cylinder 1-3-5 jeg beklager igen de newbie spørgsmål men man er jo nødt til kavle før man avle
Rækkesekser er nem, prøv at tænke lidt over tændingsrækkefølgen, så får du faktisk svaret.
Cyl 1, 2 og 3 i en og 4, 5, 6 i en, så får du udstødningspulserne skiftevis i den ene og den anden side af turbo'en (med forbehold for at den motor ikke har en usædvanlig tændingsrækkefølge)
super kanon support herinde tøser nu er vi også igang med at lave den manifold så det bliver spændene hvad det ender med eller om det bliver slemt ligesom det svejse fusk splynk og rustfri guru har været igang med