Jeg har et kompressorhjul liggende fra en MAN-ALFA motor, lille diameter er ca 130mm, stor dia ca 250mm.
Har kun hjulet, men jeg ved der ligger flere/mere af dem i MAN-ALFA's skrotkasse oppe i fredrikshavn.
Vil dog mene, at man skal ud i noget hjemmebygget center, da det originale er upraktisk stort og tungt.
Ellers vil jeg anbefale frederikshavn skibsophug fremfor Fornäs, da han regner med kilopris istedet for stykpris, han er ikke så krukket, at han lugter guld når du finder noget spændende.
Du skal dog selv afmontere(har selv været med til at "plyndre" et 100meter langt skib for gode dele, hvor resten bare skulle klippes istykker)
! ! FRI BANE FULD HANE ! !
IT'S MIND OVER MATTER!!
I dont mind, and the sheetmetal dont matter!!
Det er sgu da Møen, verdens største minelægger han havde liggende...
Samme motor som DSB brugte i enten MY eller MZ togene.
Generel Motors på 4000hk. Jeg mener der sad 2 Turboladere på hver motor.
saveit skrev:Hvad skal en så stor turbolader dog bruges til?
Traktortræk, hvis noget let nok kan findes.
Den motorsport er begyndt at lede efter rigtigt lette dele for at få det hele til at være der.
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!