tuning af peugeot 306 1,8
Redaktør: Moderatorer
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Indlæg: 1320
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Indlæg: 1320
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
det er faktisk det hele.. i klasse 1 (begynderklasse de første 2 år kun) må du ændre lufttilførdslen ind til gasspjæld, og udstødning hele vejen inkl. manifold, alt andet er forbudt,
klasse 2 og 3 må du kun skifte luftfiltret og udstødningen fra manifoldet eller kat hvis den har det, og bagud, alt andet er ulovligt.
når det så er sagt, så med mindre at du får nogle gode placeringer der resulterer i at nogle bliver tøsesure og nedlægger protest imod dig, så er folk i hvert fald på den her side af dammen rimelig large. så hvis du bare hygge kører lidt uden at sigte efter topplaceringer, stik en finger i jorden og mærk stemningen..
klasse 2 og 3 må du kun skifte luftfiltret og udstødningen fra manifoldet eller kat hvis den har det, og bagud, alt andet er ulovligt.
når det så er sagt, så med mindre at du får nogle gode placeringer der resulterer i at nogle bliver tøsesure og nedlægger protest imod dig, så er folk i hvert fald på den her side af dammen rimelig large. så hvis du bare hygge kører lidt uden at sigte efter topplaceringer, stik en finger i jorden og mærk stemningen..
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Indlæg: 1320
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
kører i en civic fra 86
vi kører i klasse 3 på sjælland
http://www.KS-racing.dk
et fint fint eksempel på at hk ikke er alt
vi kører i klasse 3 på sjælland
http://www.KS-racing.dk
et fint fint eksempel på at hk ikke er alt
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Indlæg: 1320
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Indlæg: 1320
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
du skal ikke afskrive den så hurtigt.. for det første har du valgt en bil der er meget brugt inden for rallysporten, det gir dig en masse mulighedder for lovlige ombygninger (lovligt i forhold til sporten) hvis du senere vil bruge bilen rigtig seriøst.
du har en nogenlunde fornuftig motor og gearkasse som jeg husker den maskine i hvert fald, og det i en bil der ikke vejer 2 tons.
franskmændene har altid være ret gode til at smide en undervogn sammen og dit valg af model gir også en masse mulighedder for billige opgraderinger, både fra "livet på landevejen" og fra andre rallyprojekter.
sidst men absolut ikke mindst har du en bil der er en helvedes masse erfaringer inden for sporten med, det gør at du i modsætning til os f.eks. ikke skal ud og opfinde den dybe tallerken forfra, der er rigtig mange opsætninger derude der har bevist sit værd, og rallyfolket er generelt meget flinke tikl at give råd og vejledning hvis man trækker dem lidt til side på 2mands samtale.
i mine øjne har du absolut ikke den forkerte bil til sporten, og du har vist fornuften til lige at stoppe op og kigge på hvad reglement bilen skal opfylde.. tro mig, der er mange der løber panden imod en mur allerede der
du har en nogenlunde fornuftig motor og gearkasse som jeg husker den maskine i hvert fald, og det i en bil der ikke vejer 2 tons.
franskmændene har altid være ret gode til at smide en undervogn sammen og dit valg af model gir også en masse mulighedder for billige opgraderinger, både fra "livet på landevejen" og fra andre rallyprojekter.
sidst men absolut ikke mindst har du en bil der er en helvedes masse erfaringer inden for sporten med, det gør at du i modsætning til os f.eks. ikke skal ud og opfinde den dybe tallerken forfra, der er rigtig mange opsætninger derude der har bevist sit værd, og rallyfolket er generelt meget flinke tikl at give råd og vejledning hvis man trækker dem lidt til side på 2mands samtale.
i mine øjne har du absolut ikke den forkerte bil til sporten, og du har vist fornuften til lige at stoppe op og kigge på hvad reglement bilen skal opfylde.. tro mig, der er mange der løber panden imod en mur allerede der