Spørgsmål ang. registringsatest.
Redaktør: Moderatorer
- Vaskebjørnen
- Medlem
- Indlæg: 120
- Tilmeldt: 05 jan 2010, 21:13
- Geografisk sted: Næstved
-
Kenneth sinding sørensen
- Nyt Medlem
- Indlæg: 41
- Tilmeldt: 26 jun 2007, 21:40
- Geografisk sted: Herning
- Vaskebjørnen
- Medlem
- Indlæg: 120
- Tilmeldt: 05 jan 2010, 21:13
- Geografisk sted: Næstved
- BANDIT
- Mester Medlem
- Indlæg: 784
- Tilmeldt: 23 jul 2006, 20:24
- Geografisk sted: Sønderjylland
Re: .
Kenneth sinding sørensen skrev:[quote = "BANDIT"] Han skal vist Både VAERE blind og retarderet Hvis han ikke kan se at den ikke skal VAERE trykladet.
Står effekten ikke opgivet i KW [/ quote]
En g40 er jo født trykladet.
Nej der er hverken opgivet Slagvolumen, Største effekt (kw), Effekt/vægt-forhold eller Brændstofforbrug.
Okay de lavede en G40 udgave med turbo istedet, allerede i en polo II i 1987
A3 -99 1.8T Quattro
S3 Optimeret
S3 Optimeret
-
VAG mekaniker
- Senior Medlem
- Indlæg: 353
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 22:19
- Geografisk sted: fyn kerteminde
-
Kenneth sinding sørensen
- Nyt Medlem
- Indlæg: 41
- Tilmeldt: 26 jun 2007, 21:40
- Geografisk sted: Herning
Re: .
Bandit:
Om det er turbo eller g-lader kan vel VAERE det samme. Og ja polo årgang 1987 Findes Faktisk som G40.
Om det er turbo eller g-lader kan vel VAERE det samme. Og ja polo årgang 1987 Findes Faktisk som G40.
- VRT
- Senior Medlem
- Indlæg: 327
- Tilmeldt: 06 nov 2006, 21:31
- Geografisk sted: Gun City
Re: .
Kenneth sinding sørensen skrev:Bandit:
Om det er turbo eller g-lader kan vel VAERE det samme. Og ja polo årgang 1987 Findes Faktisk som G40.
Ifølge færdselsstyrelsen nej, så hvis synshallen kender (og følger) reglerne. så er det et no go!
-
Kenneth sinding sørensen
- Nyt Medlem
- Indlæg: 41
- Tilmeldt: 26 jun 2007, 21:40
- Geografisk sted: Herning
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
G-lader eller turbo er på ingen måde det samme.
G-lader er originalt, turbo findes ikke, dermed har du tunet bilen over 20% og du skal påvise at den kan holde til den nye effekt, du skal fremvise dokumentation for at emmissionen ikke overstiger det originalt tilladte niveau osv osv...
Så det bliver lidt af en kamp, ja medmindre du kan fremskaffe papirer på en TÜV godkendt bil der er helt magen til det du har lavet.
G-lader er originalt, turbo findes ikke, dermed har du tunet bilen over 20% og du skal påvise at den kan holde til den nye effekt, du skal fremvise dokumentation for at emmissionen ikke overstiger det originalt tilladte niveau osv osv...
Så det bliver lidt af en kamp, ja medmindre du kan fremskaffe papirer på en TÜV godkendt bil der er helt magen til det du har lavet.
Brap brap brap...

