Re: K: Injectore (store)
: 12 maj 2003, 16:01
Lasse
Jeg har prøvet med 1.9 bar der går den aldeles for tyndt, blandingen er ok fed til 1.3-1.4 bar.
Du kan ikke regne med at hvis 300 ml er ok til 250 hk så er 600ml ok til 500hk, der bruges reelt meget benzin til køling og for at få blandingen til at forløbe langsomere ved høje ladetryk (over 1.5 bar på almindeligt benzin)
Endvidere skal jeg holde mig til ca 80% dutycycle på 465´erne da Saab´en feder blandingen op ved for høje forbrændingstryk, hvis jeg kører på 100% kan den ikke gøre dette, det måles med tændrørene under forbrændingen ved at fyre multiple sparks under forbrændingen og måle strømmen der er nødvendig.
Kan du skaffe store injectorerer ? pris ?
Clisse
Jeg har 3.8 bar benzintryk og en 1-1 regulator, jeg vil helst ikke have en progressiv pga. man ødelægger forstøvningen fra dysen ved for høje benzintryk, den rigtige måde er ved større dyser, det er jo heller ikke et problem med forringet tomgang når det er på et tilskudssystem.
Daniel
Det er en 91 9000 2.3 Turbo S
Jeg har prøvet med 1.9 bar der går den aldeles for tyndt, blandingen er ok fed til 1.3-1.4 bar.
Du kan ikke regne med at hvis 300 ml er ok til 250 hk så er 600ml ok til 500hk, der bruges reelt meget benzin til køling og for at få blandingen til at forløbe langsomere ved høje ladetryk (over 1.5 bar på almindeligt benzin)
Endvidere skal jeg holde mig til ca 80% dutycycle på 465´erne da Saab´en feder blandingen op ved for høje forbrændingstryk, hvis jeg kører på 100% kan den ikke gøre dette, det måles med tændrørene under forbrændingen ved at fyre multiple sparks under forbrændingen og måle strømmen der er nødvendig.
Kan du skaffe store injectorerer ? pris ?
Clisse
Jeg har 3.8 bar benzintryk og en 1-1 regulator, jeg vil helst ikke have en progressiv pga. man ødelægger forstøvningen fra dysen ved for høje benzintryk, den rigtige måde er ved større dyser, det er jo heller ikke et problem med forringet tomgang når det er på et tilskudssystem.
Daniel
Det er en 91 9000 2.3 Turbo S