Side 2 af 2

: 08 jan 2010, 13:15
af Slavteren
VAG mekaniker skrev: Hvem har sagt en gearkasse ikke er en slid del :?: :wink:


hahaha touche!

men selvfølgelig, nogle biler kører 15tkm på et olieskift, andre 5tkm :lol:

jeg har solgt i hvert fald 1 eller 2 af de små pga nitterne.. måske flere, men det er sjældent man rigtig får snakket med kunderne om nøjagtig hvad der er sket.

: 08 jan 2010, 22:20
af VAG mekaniker
Slavteren skrev:men selvfølgelig, nogle biler kører 15tkm på et olieskift, andre 5tkm :lol:

jeg har solgt i hvert fald 1 eller 2 af de små pga nitterne.. måske flere, men det er sjældent man rigtig får snakket med kunderne om nøjagtig hvad der er sket.

Langt de fleste i dag kører 30.000 mellem olieskift :!:

og ja der er jo nok en grund til at de bliver smadret de nitter, hvis der er store rust kanter på bremseskiverne så holder kassen længe - er skiverne blå, tja så kan der måske være en grund...... :coffee:

: 09 jan 2010, 13:23
af Slavteren
VAG mekaniker skrev:
Slavteren skrev:men selvfølgelig, nogle biler kører 15tkm på et olieskift, andre 5tkm :lol:

jeg har solgt i hvert fald 1 eller 2 af de små pga nitterne.. måske flere, men det er sjældent man rigtig får snakket med kunderne om nøjagtig hvad der er sket.

Langt de fleste i dag kører 30.000 mellem olieskift :!:

og ja der er jo nok en grund til at de bliver smadret de nitter, hvis der er store rust kanter på bremseskiverne så holder kassen længe - er skiverne blå, tja så kan der måske være en grund...... :coffee:


jeg er heldigvis forskånet for meget af det nymodens skidt og hænger fast i sen firserne :gnaek: