¤UPDATE¤ nu virker det, næsten
Redaktør: Moderatorer
-
beeza
- Nyt Medlem
- ae86
- Mester Medlem
-
beeza
- Nyt Medlem
Har nu prøvet med sandberg, installeret medfølgende driver. På den benyttede usb port bliver den tildelt com 14. I Megasquirt trykker jeg "communications" - "settings" - vælger com14. Hvilket medfører ingen forskel, stadig ingen kontakt
På enhedslisten kommer com 14 til syne, her står hastigheden til 9600. Ingen forskel om jeg sætter buffer ned til 1.
Kan nogen hjælpe mig?
På enhedslisten kommer com 14 til syne, her står hastigheden til 9600. Ingen forskel om jeg sætter buffer ned til 1.
Kan nogen hjælpe mig?
- Per
E30 M50 under press
E30 M50 under press
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
har du lavet loopback testen på seriel komm?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Wildert
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
-
beeza
- Nyt Medlem
Nu er der sgu hul igennem
Det hjalp med en ældre PC, stadig med usb adapteren.
Næste sag er at den brokker sig over forkert ini-fil. Rene snakkede om at jeg skulle skifte ini filen til en anden som var med på cd'en. Så langt er jeg med. Men eksakt hvilken fil jeg skal skifte er jeg ikke med på.
Sidste trin i min MS-for-dummies må være at få den rettet så programmet starter rigtigt op.
Takker for alle input, so far!
Næste sag er at den brokker sig over forkert ini-fil. Rene snakkede om at jeg skulle skifte ini filen til en anden som var med på cd'en. Så langt er jeg med. Men eksakt hvilken fil jeg skal skifte er jeg ikke med på.
Sidste trin i min MS-for-dummies må være at få den rettet så programmet starter rigtigt op.
Takker for alle input, so far!
- Per
E30 M50 under press
E30 M50 under press
-
Jesper H
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
Skriver den ikke hvad version der ligger i din boks? hvis det f.eks er 029y så skal du tage den fil fra cden og ligge den ind i mappen Megasquirt/ megatune2.25/mtCfg/
og så skal du aktivere den med configuratoren (mtcfg.exe)
og så skal du aktivere den med configuratoren (mtcfg.exe)
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"