Ellers kræver det vist at man bor på en sten. Der er næsten kinesermand (eller en af hans naboer) i ALT i dag, ligegyldigt hvor fint og vestligt et brand der står uden på kassen. Kineserne dukker op som underleverandører alle steder, eller også bygger de vestlige brands deres egne fabrikker der ude. Sagde mand der har købt en kobling fra FordRacing ... i kassen en Valeo kobling tydeligt mærket med "made in Taiwan". Den fungere i øvrigt ganske glimrende!Supra MK4 skrev:Hehe ,ja det er så min påstand, at vi alle har købt noget, der er lavet i kina...
Hr. kineser kan som underleverandør lave lige den kvalitet der ønskes, det styres helt og holdent af det vestlige firma der bestiller stumperne. Det er så her det tit går galt, for i dag er man vist generelt gået over til det jeg vil kalde "godt-nok" kvalitet. At lave tingene bedre end lige allerhøjst nødvendigt og ikke absolut billigts muligt, anses som at svine med firmaets penge. Et eksempel på hvor sparekniven får taget for meget kunne jo være Mercedes der pludseligt begynder at lave biler der viser sig at ruste som en gammel Simca. Eller MSD tændingsbokse der åbenbart fiser af for et godt ord.

