Ja jeg kan kun sige go for den w58,
Den kan holde til utroligt meget, og kan skifte gear lige så hurtigt som du kan rykke din arm, og det er uden mellem gas eller noget, bare hug! og så er den der uden nogle tandbørstninger.
ccorolla ke70 bagtøj og gearkasse
Redaktør: Moderatorer
-
K-FINN
- Mester Medlem
johan o r skrev:Ja jeg kan kun sige go for den w58,
Den kan holde til utroligt meget, og kan skifte gear lige så hurtigt som du kan rykke din arm, og det er uden mellem gas eller noget, bare hug! og så er den der uden nogle tandbørstninger.
Og det er utroligt hvad en TUNG gearknop kan gøre
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
Re: ..
bæveren skrev:det har selv sikkert lyst mere det med og finde de mønter der skal til..
..
keder problemet,
har stadig ikke forliget mig med at skulle ha´ tæt på 30.000 slag på pikken, for at få en fornuftig drivline på
I love everything thats fast enough to do something stupid with
- bæveren
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: Næstved sydsjælland
..
splynk tror mig kender det godt det er ikke første gang jeg er igang med og bygge en bil om
..
men har du noget så jeg kan komme i kantakt med dig ved jo du har en rigtig god hviden om ke70.. og har rigtig mange fine ting ..
men jeg ville godt købe det sæt vis vi måske kunne snakke bare lidt om prisen for så kan jeg måske godt få fundet pengene til det og måske lidt mere
..
men glæder mig da til og se din nye ke70 komme til og køre.. tror det kommer til og gå godt med den motor
..
men har du noget så jeg kan komme i kantakt med dig ved jo du har en rigtig god hviden om ke70.. og har rigtig mange fine ting ..
men jeg ville godt købe det sæt vis vi måske kunne snakke bare lidt om prisen for så kan jeg måske godt få fundet pengene til det og måske lidt mere
men glæder mig da til og se din nye ke70 komme til og køre.. tror det kommer til og gå godt med den motor