Side 2 af 2
: 29 sep 2009, 05:08
af lqs
er der intet ændret siden superchipen kom i? hvad med den store turbo. hvornår kom den på? prøv nu at sætte den LMM på. den rigtige altså!
MVH søren
: 29 sep 2009, 13:41
af Hojannes
Nope intet ændret. ud en vask engang imellem

: 29 sep 2009, 14:10
af m power
du skriver at der ingen probs er hvis den får lov at stå i en 1/2 time inden du starter den igen.
det kunne jo godt tyde på at det er en temp-føler der er defekt
: 29 sep 2009, 22:19
af VAG mekaniker
HVIS .... det havde været en vw, kunne det havde været den højdemåler som er bygget ind i luftmassemåler. Så skulle du køre en pæn lang prøve tur, (15 - 20 km) og den vil langsomt lære de nye værdier at kende!!
Grunden er jo at det ikke er realistisk at den pluselig kører ved vand overfladen og ikke i f.eks. 2000meter højde.
Men det er nok ikke det som er galt her.......
: 30 sep 2009, 10:17
af Hojannes
HVIS .... det havde været en vw, kunne det havde været den højdemåler som er bygget ind i luftmassemåler. Så skulle du køre en pæn lang prøve tur, (15 - 20 km) og den vil langsomt lære de nye værdier at kende!!
Grunden er jo at det ikke er realistisk at den pluselig kører ved vand overfladen og ikke i f.eks. 2000meter højde.
Men det er nok ikke det som er galt her.......
Svar: er skam også prøvet uden held

: 06 nov 2009, 13:35
af Autobahn88.dk
På Nissan er det sådan, at ved en mellemvarm (ikke kold, ikke varm) motor, findes der et vacum system der laver et eller andet knald. Det er kendt for at være ustabilt, så de fleste der har hævet ydelsen, har fjernet dette. Måske der er noget lignende på din bil?
Aner det ikke, men det du skriver lyder præcis som det man oplever på en Nissan (300zx), hvis skidtet ikke virker mere.
: 07 nov 2009, 16:45
af hygge
Hvilket mærke var den uorg. måler fra?
Min egen z20let gør det samme, med de løse følere vi har på arbejdet! Og som skulle passe efter producentens liste...
Jeg har så prøvekørt begge målerer, min originale og så den her "løs" føler, og så samlignet datamålingen i tech 2'eren. Værdierne er slet ikke de samme. den uorg. kan slet ik måle så stor en luftværdi, som den org. bosch kan!
Skal så lige siges jeg ingen fejl har, det var kun et forsøg.
btw. z20let køre med seperat map føler til at måle både turbotryk, og omgivelsestryk.